کد خبر: 33079
A

11 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی برپا شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در نخستین روز از هفته بسیج (29 آبان تا پنجم آذر)،‌ 11 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید و اشتغال کارگاه های زودبازده در تمامی شهرستان های استان برپا شد.

11 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی برپا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد زهرایی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهر قهستان از توابع شهرستان درمیان افزود: این نمایشگاه برای معرفی محصولات شهرستان ها، کمک به فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و تلاش برای برقراری یک حلقه وصل بین تولیدکننده و بازار فروش برپا می شود.
وی گفت: شرکت در نمایشگاه های شهرستانی، ‌مقدمه ای برای حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه های استانی و ملی است.
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان درمیان به نمایندگی از 11 نمایشگاه عصر امروز با حضور مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی،‌ امام جمعه و فرماندار درمیان و جمعی از دیگر مسئولان در شهر قهستان گشایش یافت.
به گزارش ایرنا زهرایی اظهار کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهر قهستان در 16 غرفه، ‌پذیرای عموم مردم است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ها از 29 آبان تا پنجم آذر برای بازدید عموم باز است، یادآور شد: محصولاتی از قبیل عرقیجات، خشکبار، صنایع دستی، فرش و تولیدات مرتبط با گوهرتراشی در این نمایشگاه ها به فروش می رسد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: هفته بسیج امسال 290 برنامه با موضوع های فرهنگی، امنیتی، آموزشی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی در استان در حال اجراست.
سردار علی قاسمی اظهار کرد: 121 موضوع برنامه در هفته بسیج در استان اجرا می شود که 16 برنامه سراسری است و برپایی نمایشگاه بسیج و اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدا، کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه های جهادی از جمله این برنامه هاست.
همچنین در نخستین روز از هفته بسیج 150 کارگاه تولیدی کمک اشتغال روستایی به مبلغ 15 میلیارد ریال در عرصه های شیلات، زنبورعسل، صنایع دستی، ورمی کمپوست، قارچ خوراکی، گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ و غیره در استان به بهره برداری رسید.
مجتمع پرورش شترمرغ واقع درمنطقه گلندربخش مرکزی سربیشه به نمایندگی از 150 کارگاه امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
**خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار- مریم پنجابی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر