کد خبر: 34364
A

ایران ظرفیت‌های خوبی در حوزه انرژی‌های سبز دارد

رئیس فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی (فموزا) گفت: تحقیق و توسعه در زمینه خودرو در ایران مورد توجه قرار گیرد و ایران ظرفیت‌های خوبی در حوزه انرژی‌های سبز دارد.

ایران ظرفیت‌های خوبی در حوزه انرژی‌های سبز دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جان تورنتس شنبه شب در نشست فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در تهران اظهار داشت: موضوعات مختلفی در نشست ایران مورد بحث قرار می‌گیرد و پنل بانکی بسیار اهمیت دارد و باید طرح‌های مورد نظر در این بخش ارائه شود.
وی با بیان این که ایران ظرفیت‌های خوبی در حوزه انرژی‌های سبز دارد، افزود: شرکت‌های خارجی باید در این زمینه ورود کنند و به اجرای طرح‌های مشترک در زمینه‌های مختلف بپردازند.
وی با اشاره به این که تحقیق و توسعه در زمینه خودرو نیز باید در نشست فرصت‌های اقتصادی ایران مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: شرکت‌های نوین باید مورد توجه قرار گیرند و باید درباره ابتکاراتی که در زمینه‌های مختلف وجود دارد، بحث کرد.
تورنتس اضافه کرد : شکوفایی اقتصادی باید در منطقه مورد توجه قرار گیرد و در بخش‌های مراقبت‌های پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری نیز در بخش‌های مختلف تلاش کرد و این‌ها اهمیت زیادی دارد.
وی با بیان این که در بخش تخصصی نشست فرصت‌های اقتصادی ایران روی این موارد کار می‌شود، گفت: بخش‌های خصوصی و دولتی با هم مذاکره می‌کنند و در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کار متمرکز می‌شوند.
به گزارش ایرنا، این نشست چهار روزه با همکاری استانداری سمنان و فدراسیون جهانی مناطق آزاد (فموزا) و حضور مسئولان و سرمایه گذاران از 26 استان و بین الملل برگزار می شود.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر