کد خبر: 34611
A

اهدای جایزه دادمان به زنان موفق و رسانه برتردر بخش راه و شهرسازی

دبیراجرایی دومین همایش جایزه دادمان با اشاره به جزئیات برگزاری این جایزه،گفت: در دوره امسال این جایزه، بانوان موفق و رسانه برتردر حوزه راه و شهرسازی، تندیس دادمان دریافت خواهند کرد.

اهدای جایزه دادمان به زنان موفق و رسانه برتردر بخش راه و شهرسازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از دبیرخانه برگزاری دومین همایش جایزه دادمان، سید محمد موسوی ثانی افزود:دراین دوره همچنین سه محور به مجموعه محورهای دریافت آثار اضافه شده‌اند.
وی ادامه داد: محورهای مذکورکه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته توسط شورای سیاست‌گذاری همایش و مرکز متخصصین راه و شهرسازی تعیین شده‌اند، نگهداشت ابنیه و تاسیسات ساختمان دربخش ابنیه و ساختمان، مدیریت دارایی‌های فیزیکی دربخش راه و ترابری و خدمات شهری دربخش معماری و شهرسازی هستند.
موسوی ثانی با بیان اینکه همچنین در خصوص عناوین جایزه نیز شاهد تغییراتی هستیم خاطرنشان ساخت: بر این اساس، علاوه بر عناوین عمومی، دو عنوان بانوان موفق و رسانه برتر دربخش راه و شهرسازی نیز تندیس دادمان دریافت خواهند کرد ولازم به ذکر است که همه عنوان ها قابلیت اهدا به اشخاص حقیقی یا شرکت‌های حقوقی را دارند. بنابراین از همه فعالان در هر سه بخش راه و ترابری، معماری و شهرسازی و ابنیه ساختمان دعوت می‌شود در جایزه شرکت کنند.
وی با تاکید بر وسیع بودن بخش راه و ترابری بیان داشت: رقابت برای دریافت تندیس جایزه دادمان درهمه زیرمجموعه‌های راه و ترابری مشتمل بر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی صورت می‌گیرد بنابراین همه نهادهای ذی‌ربط نظیر سازمان بنادر و دریانوری، سازمان هواپیمایی کشوری، راه‌آهن ج.ا.ا. و همه شرکت‌های خصوصی همکار با نهادهای مرتبط می‌توانند پروژه‌های برتر خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
دبیر اجرایی همایش تاریخ فراخوان دریافت آثار را اول آذر تا 30 دی‌ماه عنوان و اضافه کرد: متقاضیان شرکت در جایزه می‌توانند با مراجعه به سایت همایش (www.dadmanawards.ir) و مطالعه راهنمای ارسال، آثار خود را در سایت ثبت کنند تا به منظور ارزیابی در اختیار کمیته داوران قرار گیرد.
دومین همایش جایزه دادمان در تاریخ 16 اسفند سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر