کد خبر: 35299
A

رایزنی با هیات تجاری کشور سنگاپور برای سرمایه گذاری در منطقه 9 تهران

شهردار منطقه 9 تهران در دیدار با هیات تجاری کشور سنگاپور بر ضرورت ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک برای سرمایه گذاری اقتصادی با هدف رشد و توسعه این منطقه تاکید کرد.

رایزنی با هیات تجاری کشور سنگاپور برای سرمایه گذاری در منطقه 9 تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه9، سیدعلی مفاخریان دراین دیدار با اشاره به ظرفیت‌های منطقه 9 برای جذب سرمایه گذاری خارجی افزود: ما در منطقه به دنبال اجرای فعالیت‌های خلاقانه و به وجود آوردن امکانات برای خدمت‌ رسانی بیشتر به شهروندان و افزایش رفاه و آرامش آنها هستیم.
وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربه‌های کشوری چون سنگاپور در توسعه تهران و با اشاره به شناختی که خود از تجربه های میهمانان این نشست دارد، اظهار کرد: استعداد زیادی برای همکاری بین این گروه و مجموعه مدیریت شهری وجود دارد و ما آمادگی داریم از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف حمل و نقل، نورپردازی و مبلمان شهری، محیط زیست، ساخت هتل و انبوه سازی استفاده کنیم.
شهردار منطقه9 تهران، ضرورت ایجاد زمینه برای شناخت فرصت‌های همکاری مشترک را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به برخی از ویژگی‌های منطقه افزود: تهران با فرهنگ و قدمت تاریخی اصیلِ خود می‌تواند برای سایر کشورها به عنوان الگویی در حوزه فرهنگ، هنر و تاریخ قلمداد شود.
مفاخریان گفت: قدیمی‌ترین برج تهران در این منطقه قرار دارد، برجی که می‌تواند زمینه جذب فناوری‌های جدید و درآمدزایی را فراهم کند.
شهردار منطقه 9 همچنین با اشاره به استقلال ایران و تلاش‌های نخبگان علمی و فنی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور اظهار کرد: ما با توجه به تعالیم دینی خود همواره آماده یادگیری علم هستیم و مشتاقیم از تکنولوژی و تجربه سایر کشورها برای رشد خود بهره ببریم.
براساس این گزارش، نماینده هیات تجاری کشور سنگاپور نیز دراین دیدار با اشاره به فعالیت این گروه در فدراسیون تجارت سنگاپور و تجربه 13 ساله فعالیت آنها در بازار ایران گفت: طی سه روز گذشته این گروه با مقامات دولتی و تعدادی از دست‌اندرکاران بخش خصوصی ملاقات کردند، آنها احساس خوبی نسبت به تهران دارند، دوستدار آن هستند و امیدوارند افراد بیشتری بتوانند این شهر را ببینند.
وی با اشاره به زمینه فعالیت‌های خود و استقبال اعضای گروه از فراهم شدن فرصت‌هایی برای انتقال تجارب افزود: اجلاس بزرگی هر دو سال یکبار با شرکت مسئولین شهرداری شهرهای بزرگ برگزار می‌شود که می‌تواند فرصت موثری برای همکاری‌های متقابل به وجود آورد.
نماینده هیات سنگاپور در ادامه با تحسین ویژگی‌های فرهنگی و معماری برج آزادی افزود: طی 12 سال گذشته ما هیات‌های مختلفی را به ایران اعزام کردیم؛ این برای اولین بار است که یک شهردار منطقه تا این حد پیگیر جذب سرمایه‌گذاری و توسعه فناوری است، این موضوع نشان از مدیریت دقیق و آینده نگری است که آمادگی برای پذیرش تغییرات و فناوری های جدید را داراست و در صدد جذب خوشبختی برای شهروندان است.
تهرام 7247**1625
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر