کد خبر: 35965
A

یک مسئول:40 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس در مرحله نازک کاری است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: از 57 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس 40 هزار واحد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

یک مسئول:40 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس در مرحله نازک کاری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حبیب الله طاهرخانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح 3 هزار و 6 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افزود: بدون پیش بینی منابع مالی تامین خدمات رو و زیربنایی، متقاضیان مسکن مهر با وعده تحویل 18 و تا 24 ماه وارد این پروژه شدند، اما دولت تدبیر و امید متعهد شده محیط مناسبی را برای خانواده ها در این پروژه ها به وجود آورد.
معاون وزیر راه وشهرسازی اظهارداشت: تنها برای ساخت دو واحد آموزشی در شهر جدید پردیس که امروز افتتاح شد 10 میلیارد تومان هزینه شده و برای ساخت 30 مرکز آموزشی در این شهر نیازمند 150 میلیارد تومان منابع مالی هستیم در حالی که بودجه سازمان نوسازی مدارس یک دهم این مبلغ نیست.
وی با بیان این که برای ساخت مسکن مهر در کشور 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی علاوه بر آورده متقاضیان کافی نبود گفت: به همین منظور سال گذشته دولت با وجود محدودیت های مالی یک هزار میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی به این پروژه اختصاص داد که 800 میلیارد تومان آن در اختیار وزارت نیرو برای تامین آب و برق این واحدها قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید یادآورشد: از این میزان 200 میلیارد تومان نیز در اختیار وزارت راه وشهرسازی قرار گرفت که از آن 130 میلیارد تومان برای تکمیل خدمات روبنایی به پروژه مسکن مهر در شهر جدید پردیس پرداخته شد.

ادامه دارد ...
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر