کد خبر: 36876
A

مهدی جبرائیلی چهره ماندگار کشور شد

مهدی جبرائیلی یکی از کارآفرینان برتر کشو و دبیر کل خاورمیانه جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه آسیا و اروپا است او هینطور رئیس فدراسیون جهانی کارآفرینی است

مهدی جبرائیلی چهره ماندگار کشور شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ در یازدهمین دوره جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی  و آقای رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در روز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ برگزار و در این مراسم از چهره ماندگار صنعت و همچنین مدیران جوان و نمونه کشور در حوزه های مختلف تقدیر شد. در این مراسم از دکتر مهدی جبرائیلی، مدیرعامل هلدینگ گلدن لاین، بنیانگذار جهش و رهبر ارتش ملی صادرات ایران به عنوان مدیر جوان برتر و چهره ماندگار کشور تقدیر شد و ایشان شمایل ارزشمند پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را از دستان دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دریافت کردند.

دکتر مهدی جبرائیلی یکی از کارآفرینان برتر کشور هستند وی همچنین دبیر کل خاورمیانه جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه آسیا و اروپا و هینطور رئیس فدراسیون جهانی کارآفرینی است.

طی ۱۰دوره گذشته این جشنواره ده ها مدیر خلاق ، کارآفرین و نمونه کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته اند. یازدهمین دوره این جشنواره با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی به ویژه در راستای سیاست های کلان کشور جهت تقویت تولید ملی و تشویق حضوردر بازارهای خارجی با همکاری و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان ، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، خانه اقتصاد و سایر مراکزو تشکل های صنعتی کشور برگزار گردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر