کد خبر: 37067
A

سامانه کسب و کار به کسب و کار (سککوک) وارد مرحله اجرایی شد

صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برای پیاده سازی سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) دست به کار شد.

سامانه کسب و کار به کسب و کار (سککوک) وارد مرحله اجرایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش شنبه تارنمای صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) برای استفاده واحدهای صنعتی به منظور خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز خود به روش های نقد و مدت دار راه اندازی شده است.
واحدهای صنعتی عضو این سامانه می توانند مواد اولیه خود را بدون پرداخت نقدی ، با ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بصورت مدت دار خریداری کنند.
این تفاهمنامه با شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن امضا شد و در آن آمده است: سککوک، ضمانت نامه های صادر شده توسط این صندوق را فقط در تضمین خریدهای واحدهای تولیدی از تامین کنندگان مورد تایید صندوق که نمایندگی رسمی فروش از ایشان را دارد، به کار خواهد گرفت.
براساس این تفاهمنامه، صندوق، ضمانتنامه های صادر شده را با حداکثر مدت اعتبار ممکن و با قابلیت تمدید صادر می کند و شرکت تجارت الکترونیکی توسن، ذینفع آن است.
همچنین مقرر شده است، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، ضمانتنامه های صادر شده را با امکان استفاده برای چند خرید از سوی واحدهای تولیدی با رعایت سقف و سایر شرایط صادر نماید.
برپایه این گزارش، با راه اندازی سامانه کسب و کار کسب به کسب و کار(سککوک) روند تولید در واحدهای صنعتی با سهولت بیشتری پیش می رود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر