کد خبر: 38103
A

با برطرف شدن مشکل گاز شهرک صنعتی قرچک 500 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود

فرماندار قرچک گفت: با برطرف شدن مشکل گاز شهرک صنعتی شهرستان 500 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

با برطرف شدن مشکل گاز شهرک صنعتی قرچک 500 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود مرسل پور روز سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مهمترین اصل در ایجاد فرصت های شغلی ، رفع موانع پبش روی تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی است و این مهم با جدیت در مجموعه شهرستان قرچک پیگیری می شود.
وی افزود : در حوزه صنعت شهرستان اقدامات جامعی در خصوص ایجاد فرصت های شغلی صورت گرفته به طوری که از ابتدای امسال تا کنون ، 123 فرصت شغلی مستقیم در حوزه صنایع ایجاد شده و با اجرای طرح گاز رسانی به شهرک صنعتی قرچک ، واحدهای فعال در این شهرک ، 500 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کنند.
وی بیان کرد: در جلسات رفع موانع تولید شهرستان قرچک ، مسائل چندین واحد دامداری و مرغداری که با مشکل نقدینگی همراه بودند بررسی گردید و با پیگیری های صورت گرفته در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و بانک کشاورزی ، 8 واحد با دریافت تسهیلات ویژه ، آماده آغاز فعالیت مجدد هستند.
مرسل پور تصریح کرد: وجود واحدهای تولیدی صنایع دستی ، حضور هنرمندان به نام در شهرستان و ظرفیت های گردشگری ، فرصت ایجاد اشتغال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری فراهم کرده و این امر می تواند با توسعه مشاغل خانگی از رشد بیشتری برخوردار شود.
وی با اشاره به اجرای طرح تکاپو اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این طرح برگرفته از توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار، نقش مهمی در ظرفیت سازی اشتغال جوانان دارد.
فرماندار قرچک تصریح کرد: برنامه ریزان و مجریان این طرح تلاش دارند تا با استفاده از ظرفیت های بومی و به کارگیری تجارب سازی بین المللی، برنامه منسجمی را برای تحرک در بخش تقاضای نیروی کار به اجرا درآورد.
وی اظهار کرد: استفاده از نتایج طرح تکاپو، کمک شایانی به ظرفیت سازی اشتغال جوانان در تمامی حوزه ها می کند.
شهرستان قرچک با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر