کد خبر: 45985
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد:

واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به "گزارش تسنیم" درباره خرید بلیت 32 میلیون تومانی پرواز مسکو – تهران؛گزارشی درباره افزایش قیمت بلیت نداشته ایم / اگر کسی مدرکی درباره افزایش قیمت بلیت ها دارند ارسال کند

جعفرزاده -سخنگوی هواپیمایی کشور در گفت و گو با #دیده_بان_ایران درخصوص خبر افزایش غیر متعارف بلیت هواپیما که در خبرگزاری تسنیم منتشر شده است به دیده بان ایران گفت: تا کنون گزارشی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما برای ما ارسال نشده است. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد مطابق مقررات خاطی با آژانس های خاطی برخورد می کنیم. ما دو راه برای بررسی تخلفات آژانس ها و شرکت های هواپیمایی داریم، راه اول از طریق بازرسی سازمان است و راه دوم گزارش مسافران است. مسافران شرکت هواپیمایی داخلی می توانند هر گونه افزایش قیمت غیر متعارف و ایجاد بازار سیاه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir گزارش نمایند. مسافرانی که احساس می کنند در حق آنها اجحاف شده، مدارک خود را در آدرس گفته شده بارگذاری نمایند. تا کنون گزارشی که برخی خبرگزاری ها مدعی آن شده اند نداشته ایم

واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به "گزارش تسنیم" درباره خرید بلیت 32 میلیون تومانی پرواز مسکو – تهران؛گزارشی درباره افزایش قیمت بلیت نداشته ایم / اگر کسی مدرکی درباره افزایش قیمت بلیت ها دارند ارسال کند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ با تساوی تیم ملی ایران مقابل پرتغال موج بازگشت مسافران ایرانی از روسیه آغاز شده است این مسئله باعث افزایش قیمت بلیت پروازهای این مسیر به خصوص برای ایرلاین‌های خارجی شده است. البته در این بین نرخ پرواز ایرلاین‌های ایرانی و خارجی تا حدودی افزایش پیدا کرده است.

 

خبرگزاری تسنیم امروز در گزارشی مدعی شده است"همزمان با حذف ایران از جام جهانی و افزایش تقاضا برای برگشت ایرانی‌ها، نرخ بلیت پرواز از شهرهای روسیه از مسکو به سمت تهران از مرز ۳۲ میلیون تومان عبور کرد" دیده بان ایران به منظور بررسی صحت گزارش افزایش بهای غیر متعارف بلیط هواپیما با سخنگوی هواپیمایی کشوری و برخی از آژانس های هواپیمایی گفت و گو کرده است. متن گفت و گو در ذیل آمده است:

جعفرزاده -سخنگوی هواپیمایی کشور در گفت و گو با دیده بان ایران درخصوص افزایش غیر متعارف بلیط هواپیما به دیده بان ایران گفت:

تا کنون گزارشی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما برای ما ارسال نشده است. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد مطابق مقررات خاطی با آژانس های  خاطی برخورد می کنیم. ما دو راه برای بررسی تخلفات آژانس ها و شرکت های هواپیمایی داریم، راه اول از طریق بازرسی سازمان است و راه دوم گزارش مسافران است. مسافران شرکت هواپیمایی داخلی می توانند هر گونه افزایش قیمت غیر متعارف و ایجاد بازار سیاه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری    www.cao.ir گزارش نمایند. مسافرانی که احساس می کنند در حق آنها اجحاف شده، مدارک خود را در آدرس گفته شده بارگذاری نمایند.

در ادامه خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان با مسئولان چند آژانس هواپیمایی درباره قیمت بلیط مسکو – تهران پرسید که آزانس های مسافرتی داخلی بلیت 5 میلیون تومانی را تکذیب کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر