کد خبر: 49324
A

سهامداران همراه اول بدنبال تغییر مدیرعامل؛ مهرداد بذرپاش از گزینه‌ها

این روزها شایعات مختلفی درباره تغییر مدیریت اپراتور همراه اول مطرح و گفته شده مهرداد بذرپاش از گزینه هاست؛ پیگیری ها از وزارت ارتباطات به این مساله ختم شد که سهماداران عمده این شرکت تصمیم به تغییر مدیرعامل دارند و بذرپاش از گزینه هاست.

 سهامداران همراه اول بدنبال تغییر مدیرعامل؛ مهرداد  بذرپاش از گزینه‌ها
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ «سیدجمال هادیان» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات روز سه شنبه درباره این شایعات به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: انتخاب مدیرعامل همراه اول از وظایف هیات مدیره این شرکت است که در آن سهامداران عمده اکثریت را دارند. 

 

وی درباره علت تغییر زودهنگام نظر سهامداران عمده در مورد «حمید فرهنگ» مدیرعامل کنونی همواه اول نیز توضیح داد: شاخص های متفاوتی از نظر مدیریتی مطرح است و بنده مشخصا ارزیابی همه جانبه ندارم اما از نظر شاخص های اقتصادی، کیفی و فنی که توسط رگولاتوری پایش می‌شود، همراه اول در دوره مدیریت آقای فرهنگ رشد خوبی را تجربه کرده است.

 

هادیان درباره نظر دولت در روند این انتصابها نیز گفت: باید بپذیریم که بنا بر سیاست های اصل 44 قانون اساسی، مخابرات خصوصی سازی شده و بیشتر تصمیم گیری ها برعهده دولت نیست و مطابق قواعد تجارت باید به نظر سهامداران عمده احترام گذاشت. هر چند ممکن است عدم هماهنگی و اختلاف نظر باعث کاهش سطح تعاملات شود که امیدواریم در شرایط جدید فضا به گونه ای رقم بخورد که فضای همدلی کنونی ادامه یابد.

 

بنابه این گزارش دیماه سال گذشته بود که مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) بعد از 12 سال تغییر کرد و «حمید فرهنگ» جایگزین «وحید صدوقی» شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر