کد خبر: 53036
A
محمد قمی عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران :

هر چهار گزینه رئیس جمهور برای اداره وزارتخانه های رفاه، راه و شهرسازی، صمت و اقتصاد از مجلس رای اعتماد خواهند گرفت/ تجربیات و توانایی رحمانی موجب اعتماد نمایندگان مجلس خواهد شد/ شریعتمداری گزینه خوبی برای وزارت رفاه است

عضو فراکسیون امید در خصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای سکانداری وزارت راه و شهرسازی گفت: ایشان با توجه به روحیه جهادی و فعالی که دارند گزینه مناسبی برای اداره این وزارتخانه خواهند بود نماینده پادکدشت در مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد و سوابق آقای دژپسند باید گفت که ایشان با توجه به توانایی ها، سوابق علمی و تعاملی که با مجلس دارند ان شاالله مورد اعتماد نمایندگان قرار خواهند گرفت.

هر چهار گزینه رئیس جمهور برای اداره وزارتخانه های رفاه، راه و شهرسازی، صمت و اقتصاد از مجلس رای اعتماد خواهند گرفت/ تجربیات و توانایی رحمانی موجب اعتماد نمایندگان مجلس خواهد شد/ شریعتمداری گزینه خوبی برای وزارت رفاه است

دیده بان ایران: رئیس جمهور هفته پیش چهار وزیر را برای کسب رای اعتماد به مجلس فرستادند؛ فرهاد دژپسند وزارت اقتصاد، رضا رحمانی وزارت صمت، اسلامی وزارت راه و محمد شریعتمداری با جابه جایی از وزارت صمت به عنوان وزیر یک وزارتخانه بزرگتر و مهم تر یعنی تعاون، کار، رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی شد. 

حال باید منتظر ماند و دید نمایندگان مجلس به کدام یک وزرای معرفی شده؛ اعتماد خواهند کرد

محمد قمی نماینده مجلس دهم ؛ در پاسخ به این سوال که واکنش مجلس به وزرای پیشنهادی روحانی چگونه خواهد بود گفت:

رئیس جمهور چهار نفر را به مجلس معرفی کرده است. امیدوارم نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رای لازم را بدهند. آقای شریعتمداری به دلیل سوابق وزارتش و همچنین نزدیکی اش به جریانات کارگری؛ مطمئنا گزینه خوبی برای وزارت رفاه خواهد بود امیدواریم، که ایشان رای قاطعی را کسب کنند.

 

این نماینده مجلس در خصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت صمت گفت:  ایشان چند دوره نماینده مجلس و رئیس کمیسیون صنایع بوده است. بنابراین با مشکلات صنعت آشنا است. امیدواریم با توجه به تجربیات و سوابق کاری مشخص؛ نمایندگان مجلس به ایشان اعتماد کنند؛ به عقیده اینجانب آذری زبان ها هم به ایشان رای خواهند داد .

 

عضو فراکسیون امید در خصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای سکانداری وزارت راه و شهرسازی گفت؛ که ایشان با توجه به روحیه جهادی و فعالی که دارند گزینه مناسبی برای اداره این وزارتخانه خواهند بود

نماینده پادکدشت در مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد و سوابق آقای دژپسند باید گفت که ایشان با توجه به توانایی ها، سوابق علمی و تعاملی که با مجلس دارند ان شاالله مورد اعتماد نمایندگان قرار خواهند گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر