کد خبر: 65024
A

افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی «مواد شوینده» در راه است

جمشید فروزش دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده گفته است، تولیدکنندگان شوینده درخواست ۲۰ تا ۲۵ درصدی تعدیل قیمت‌ها را به سازمان‌های مربوطه ارسال کرده اند و به نظر می‌رسد با صدور مجوزها قیمت‌های جدید شوینده اواخر خردادماه امسال اجرایی شود.

 افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی «مواد شوینده» در راه است

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ جمشید فروزش دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفته است، تولیدکنندگان شوینده درخواست ۲۰ تا ۲۵ درصدی تعدیل قیمت‌ها را به سازمان‌های مربوطه ارسال کرده اند و به نظر می‌رسد با صدور مجوزها قیمت‌های جدید شوینده اواخر خردادماه امسال اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد اولیه و تغییرات قیمت ارز نیمایی هزینه تمام شده کالاها را برای تولیدکنندگان افزایش داده است، گفت: نهاده‌های تولید به حدی قیمتشان افزایش پیدا کرده که تولیدکنندگان ملزم به افزایش قیمت برای ادامه فعالیت خود هستند.

شایان ذکر است که مطابق با مصاحبه مورخه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ جمشید فروزش، مواد اولیه در صابون ۹۰ درصد، خمیردندان و اقلام آرایشی ۹۰ درصد، پودر شوینده دستی ۴۰ درصد و پودر شوینده ماشینی ۵۵ درصد از محل واردات تأمین می‌شود و بنابراین تغییرات قیمت ارز نیمایی قطعا بر روی هزینه تولید این محصولات و در نتیجه قیمت تمام شده آن‌ها تاثیرات چشمگیری را خواهد گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر