کد خبر: 69639
A

یک برکناری در وزارت راه و شهرسازی/ سید مازیار حسینی برکنار شد

به فاصله هفت ماه پس از انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، او امروز با حکم وزیر کنار رفت. حسینی در زمان تصدی معاونت مسکن و ساختمان، طرح‌هایی را تحت عنوان تام کاد، تام فاز و تام اج را به ترتیب در زمینه تامین مسکن کارکنان دولت، تامین مسکن به روش فروش اقساطی زمین و تامین مسکن از طریق اجاره‌داری حرفه‌ای را مطرح کرد که حالا مشخص نیست با خروج زودهنگامش از این وزارتخانه، سرنوشت این طرح‌ها چه خواهد شد.

یک برکناری در وزارت راه و شهرسازی/ سید مازیار حسینی برکنار شد

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ امروز وزیر راه و شهرسازی در حکمی "محمود محمودزاده" را به عنوان "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" منصوب کرد. او جانشین سید مازیار حسینی شد که از ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ عهده‌دار این سمت بود.

در حکم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمود محمودزاده آمده است: نظر به تعهد، سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" منصوب می شوید.

در ادامه حکم "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارت خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

وزیر راه و شهرسازی در آذرماه سال ۱۳۹۷، محمود محمودزاده به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرده بود. وی پیش از این مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است.

حسینی در زمان تصدی معاونت مسکن و ساختمان، طرح‌هایی را تحت عنوان تام کاد، تام فاز و تام اج را به ترتیب در زمینه تامین مسکن کارکنان دولت، تامین مسکن به روش فروش اقساطی زمین و تامین مسکن از طریق اجاره‌داری حرفه‌ای را مطرح کرد که حالا مشخص نیست با خروج زودهنگامش از این وزارتخانه، سرنوشت این طرح‌ها چه خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر