کد خبر: 71075
A

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:عملکرد رحمانی در وزارت صمت مثبت و قابل توجه بوده است

ندی پیش بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری 3 ساعته با هزاران نفر از استادان و اعضای هیأت های علمی دانشگاهها، با ابراز خرسندی از اقدام وزارت صنعت،معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیازهای این بخش خاطرنشان کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه هاست که برای حل این مسائل وارد میدان شوند. یکی از بهترین افرادی که می توانند درباره عملکرد وزارت صمت صاحب نظر باشند، نمایندگان مجلس هستند. شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رحمانی برای تحول در بخش معادن کشور برنامه های خوبی دارد، گفت: ایشان از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش معدن دعوت کرده و پیگیری واگذاری سهام معادن به بخش خصوصی است تا رشد و ترقی بیش از گذشته را شاهد باشیم.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:عملکرد رحمانی در وزارت صمت مثبت و قابل توجه بوده است

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ چندی پیش بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری 3 ساعته با هزاران نفر از استادان و اعضای هیأت های علمی دانشگاهها، با ابراز خرسندی از اقدام وزارت صنعت،معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیازهای این بخش خاطرنشان کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه هاست که برای حل این مسائل وارد میدان شوند.

یکی از بهترین افرادی که می توانند درباره عملکرد وزارت صمت صاحب نظر باشند، نمایندگان مجلس هستند. 

 

شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رحمانی برای تحول در بخش معادن کشور برنامه های خوبی دارد، گفت: ایشان از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش معدن دعوت کرده و پیگیری واگذاری سهام معادن به بخش خصوصی است تا رشد و ترقی بیش از گذشته را شاهد باشیم.

 

وی افزود: این اقدام با همکاری بانک های سپه، ملت و تجارت بوده که خوشبختانه شاهد تحول در آینده خواهیم بود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به بخش معادن کشور گفت: آقای رحمانی در تلاش است تا ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری معادن را جایگزین نفت کرده و ضمن جلوگیری از خام فروشی معادن، از فعال شدن بخش خصوصی در این زمینه بهره ببرد.

 

حسن پور با بیان اینکه ایمیدرو بزرگترین سازمان صنعتی و معدنی کشور است، افزود: این سازمان اقدامات گسترده ای در جلوگیری از خام فروشی و تبدیل مواد معدنی به کالاهای نهایی داشته است. وی تاکید کرد: ما شاهد فعالیت گسترده این سازمان در بحث فعال شدن معادن و صادرات کالا هستیم.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از افزایش صادرات خبر داد و افزود: این اقدام وزارت صمت هم قابل تقدیر است. حسن پور در مجموع اقدام رحمانی در وزارت صمت را مثبت و قابل دفاع دانست و افزود: آقای رحمانی در راستای حمایت از تولید ملی و رونق تولید گامهای خوبی برداشت و مجلس حامی ایشان بوده و خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر