کد خبر: 79635
A

بازار سیاه، این بار برای فروش کود الاغ ضد کرونایی!/ قیمت عنبر نسارا به هر کیلو ١٥٠‌هزار تومان رسید

در این اوضاع آشفته ، مسئولان هم مدام از کنترل قیمت‌ها و برخورد با گران‌فروشان حرف زدند که البته تا امروز هنوز قیمت‌ها به روال سابق برنگشته‌اند. در سایت دیوار با آگهی‌های متعددی برای فروش عنبرنسارا مواجه می‌شوید. هر کیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ٧٥ تا ١٥٠‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کودها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضد عفونی قوی‌تری دارد و از طالقان برای مشتریان ارسال می‌شود. در آگهی دیگری کود الاغ در بسته‌های ٣٠٠ گرمی بسته بندی شده است و هر بسته ٣٠٠ گرمی ٥٠‌هزار تومان فروخته می‌شود. هر کیلوگرم اسفند هم که تا پیش از این در بازار تهران حدود ١٠ تا ١٢‌هزار تومان فروخته می‌شد، حالا به کیلویی ٢٥ تا ٣٠‌هزار تومان رسیده است.

بازار سیاه، این بار برای فروش کود الاغ ضد کرونایی!/ قیمت عنبر نسارا به هر کیلو ١٥٠‌هزار تومان رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ این روزها همه چیز تحت‌تأثیر کروناست. از روز شنبه هفته گذشته که رسما خبر شیوع کرونا در ایران اعلام شد، پزشکان و کارشناسان بهداشت یکی از راه‌های مهم مقابله با کرونا را تقویت سیستم دفاعی بدن اعلام کردند. در این میان اخبار ویدیوهای تأییدنشده‌ای در فضای مجازی گل کرد که عده‌ای مصرف خوراکی‌هایی مانند سیر و زنجبیل را پادزهر کرونا معرفی می‌کردند و همین مسأله باعث شد در عرض چند ساعت قیمت مرکبات و سیر و زنجبیل افزایش صد درصدی پیدا کند. این محصولات در روزهای اخیر علاوه بر افزایش قیمت کمیاب هم شدند، چون مردمان زیادی برای تهیه آنها مقابل میوه‌فروشی‌ها صف کشیدند.

در این اوضاع  آشفته ، مسئولان هم مدام از کنترل قیمت‌ها و برخورد با گران‌فروشان حرف زدند که البته تا امروز هنوز قیمت‌ها به روال سابق برنگشته‌اند. در سایت دیوار با آگهی‌های متعددی برای فروش عنبرنسارا مواجه می‌شوید. هر کیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ٧٥ تا ١٥٠‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کودها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضد عفونی قوی‌تری دارد و از طالقان برای مشتریان ارسال می‌شود.

در آگهی دیگری کود الاغ در بسته‌های ٣٠٠ گرمی بسته بندی شده است و هر بسته ٣٠٠ گرمی ٥٠‌هزار تومان فروخته می‌شود. هر کیلوگرم اسفند هم که تا پیش از این در بازار تهران حدود ١٠ تا ١٢‌هزار تومان فروخته می‌شد، حالا به کیلویی ٢٥ تا ٣٠‌هزار تومان رسیده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر