کد خبر: 81637
A

ده روش ساده برای تغییر دکوراسیون در روزهای قرنطینه

این روزها که ویروس کرونا همه ما را زمین گیر کرده و بیشتر در یک مکان گذران عمر می کنیم، زیبا کردن محیط زندگی و تغییر دکوراسیون می تواند کمی در روحیه مان تاثیرگذار باشد. برخی اوقات محیط زندگی آنقدر تکراری می شود که حوصله مان سر می رود، بنابراین ایجاد برخی تغییرها در خانه یا حتی محل کار می تواند به رضایتمندی بیشتر ما کمک کند. به عقیده ما رضایتمندی در پی تغییرات کوچک کنار هم ایجاد می شود تا ایجاد یک تغییر بزرگ. بنابراین در این مطلب ما ۱۰ پیشنهاد جدید برای تغییر دکوراسیون در چشم انداز خانه و محل کار خواهیم داشت.

ده روش ساده برای تغییر دکوراسیون در روزهای قرنطینه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ این روزها که ویروس کرونا همه ما را زمین گیر کرده و بیشتر در یک مکان گذران عمر می کنیم، زیبا کردن محیط زندگی و تغییر دکوراسیون می تواند کمی در روحیه مان تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایسنا براساس اعلام ایرانیان سونار، برخی اوقات محیط زندگی آنقدر تکراری می شود که حوصله مان سر می رود، بنابراین ایجاد برخی تغییرها در خانه یا حتی محل کار می تواند به رضایتمندی بیشتر ما کمک کند. به عقیده ما رضایتمندی در پی تغییرات کوچک کنار هم ایجاد می شود تا ایجاد یک تغییر بزرگ. بنابراین در این مطلب ما ۱۰ پیشنهاد جدید برای تغییر دکوراسیون در چشم انداز خانه و محل کار خواهیم داشت.

اول – از تراس و بالکن غافل نشو

تراس و بالکن از محیط های دلنشین خانه برای جمع شدن دور هم در فضای باز هستند. اصولا تراس ها بزرگترند و به حیاط یا باغچه ختم می شوند، بنابراین چمن مصنوعی برای تراس یک پیشنهاد خوب می تواند باشد تا جذابیت تراس را بیشتر و چیدمان مبلمان شما را جذاب تر کند. اگر بالکن کوچکی هم دارید، چمن مصنوعی برای بالکن باز هم یک ایده خوب است. شاید بگویید بالکن ما خیلی کوچک است و یکی دو متر بیشتر نیست، اما اشتباه نکنید بالکن شما هرچقدر هم کوچک باشد وقتی یک چمن مصنوعی سبز رنگ کف بالکن باشد، یک کنج دنج برای شما و یا نقاشی کردن کودکانتان ایجاد می کند. پس اولین قدم توجه به تراس و بالکن به عنوان یک عضو مهم از خانه است. نگذارید این محیط ها برای شما تکراری شوند.

چمن مصنوعی تراس و بالکن

دوم- یک فضای بازی برای بچه ها ایجاد کن

اگر فضای خالی در خانه، راهرو یا حیاط دارید حتما برای بچه ها یک جای کوچک ایجاد کنید. بچه ها نیاز به بازی دارند و بزرگترها موظفند فضای مناسب برای بازی را مهیا کنند. خیلی از مواقع ما از بازی کردن آنها در اتاق ها کلافه می شویم، اما اگر دقت کنیم از بسیاری فضاهای خانه و حتی مشاعات ساختمان می توانیم برای ایجاد یک فضای بازی خوب استفاده کنیم. برای این کار می توانید محوطه بازی بچه ها را چمن مصنوعی کنید. چمن مصنوعی برای زمین بازی بچه ها کمک می کند محیط بازی کردن فرزندان ما به صورت دقیق مشخص شود. از طرفی چمن مصنوعی کمک می کند محل بازی نرم باشد و بچه ها در زمین خوردن آسیب نبینند.

چمن مصنوعی کودک

سوم- یک روف گاردن رویایی بساز

همه ساختمان ها پشت بامهایی دارند که کمتر از آنها استفاده می شود. اگر چیدمان خوبی در پشت بام داشته باشیم حتما فضای مناسبی برای نشمین های عصرگاهی پیدا می کنیم. یک چمن مصنوعی مناسب برای روف گاردن پیدا کنید و نصب کنید و دورش فلاورباکس داشته باشید و از انواع درختچه و گلدانها استفاده کنید تا ببینید چه فضای محشری برای شما ایجاد می شود. در روف گاردن حتما نباید کار عجیب و غریبی بکنیم و زیرسازی خاصی داشته باشیم. یک چمن مصنوعی، یک سری مبلمان هوای آزاد و یک سری گل و گلدان، یه روف گاردن رویایی برای شما مهیا می کند.

چهارم – یک دیوار سبز در حیاط درست کن

اگر دیواری دارید که نمای پنجره های شما به آن دیوار است، می توانید با چمن مصنوعی دیوار را بپوشانید و جلوه جدیدی به چشم اندازتان بدهید. کار چندان دشواری نیست و برای این کار از انواع چمن مصنوعی می توان استفاده کرد. یک پیشنهاد دیگر اینکه برای جذابیت بیشتر می توان با یونولیت انواع طرح ها را ایجاد کرد و بر روی چمن مصنوعی چسباند. بدین ترتیب شما یک دیوار سبز جذاب و زیبا دارید. در این دیوار می توانید از انواع گیاهان همچون پیچک و یاس استفاده کرد و زیبایی دوچندانی بوجود آورید.

پنجم – به کف ورودی حیاط توجه کردید؟

در طراحی کف بسیاری از منازل از موزاییک، سنگ و یا واش بتن استفاده شده که بین آنها کمی فاصله وجود دارد. اگر خانه شما هم اینگونه است در استفاده از چمن مصنوعی برای پر کردن بین شیارها شک نکنید. شما هم می توانید محیط بیرون و هم محیط داخلی حیاط را با چمن مصنوعی قشنگ تر کنید. برای استفاده از چمن مصنوعی بین موزاییک و واش بتن چمن مصنوعی سونار دستورالعمل ساده ای دارد که به همه مشتریان ارایه می کنیم، اما حتما در خرید و نصب چمن مصنوعی در کف دقت های لازم را انجام دهید تا از خریدتان راضی باشید.

چمن مصنوعی بین موزاییک

ششم – برای چمن طبیعی هزینه اضافی نکن

در بسیاری از ویلاها که باغچه های بزرگ دارند، نگهداری چمن طبیعی کار ساده ای نیست. یک نفر تمام وقت با کلی آب نیاز است تا بتوان چمن طبیعی را همیشه سرحال و سرزنده نگه داشت، درحالیکه چمن مصنوعی می تواند چندین ویژگی برای شما داشته باشد. یک بار هزینه می کنید اما جلوی بسیاری از هزینه های سالانه شما گرفته می شود و از همه مهمتر مصرف آب را کاهش می دهید. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی باغچه یک کار اقتصادی و معقولانه است و اکنون بسیاری از ویلاها از این روش استقبال می کنند.

هفتم – یک جیم خانگی بساز

شاید شما اهل باشگاه و ورزش باشید و این روزها از بسته شدن باشگاه ها کلافه باشید. حتما تابحال یک سری وسایل ورزشی برای ورزش در خانه مهیا کرده اید، اما یک تکه کوچک چمن مصنوعی می تواند اشتیاق شما به ورزش را دو چندان کند. چمن مصنوعی به دلیل بافت متراکمی که دارد مانند یک مت یا زیرانداز خوب برای ورزش و نرمش محسوب می شود. بر روی چمن مصنوعی می توان نرم دوی درجا هم انجام داد و در نهایت براحتی مانند فرش و موکت لوله می شود و میتوان کناری گذاشت. نکته مهم چمن مصنوعی این است که قابل شست و شو است.

هشتم- به گلدانها رسیدگی کن

تقریبا در قریب به اتفاق خانه ها، گل و گلدانهای زیبا وجود دارد و رسیدگی به آنها بسیار جذاب است. برخی هم پا را فراتر گذاشته و یک پاسیو پر از گلدانها و گلهای زیبا دارند. استفاده از چمن مصنوعی برای کف پاسیو هم ایده قشنگی است. به طور کلی نمای زیر گلدانها را عوض می کند. زیر چمن مصنوعی سوارخ دارد و آب هم براحتی از آن عبور می کند، بنابراین نگران این مورد هم نباید باشید. حتی اگر پاسیو ندارید و در گوشه خانه چندین گلدان کنار هم دارید، زیر آن محوطه را می توانید یک تکه کوچک چمن مصنوعی استفاده کنید. یقینا آن گوشه رنگ بهتری پیدا می کند.

نهم- زیرانداز مناسب برای حیوانات خانگی

شاید شما از آن دسته افراد باشید که حیوان خانگی دارید و خوب می دانیم این حیوان چقدر برای شما عزیز است. برای کسانی که حیوان خانگی دارند این حیوان بیشتر یک عضو خانواده است و صاحبان سعی می کنند رسیدگی لازم به آنها داشته باشند. استفاده از چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی یک ایده بسیار خوب است. چمن مصنوعی سونار یک محصول کاملا سازگار با حیوانات خانگی است و بدلیل نرمی خوبی که دارد یک زیرانداز بسیار خوب و زیبا محسوب می شود.

دهم – چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

اگر یک گشت ساده در فضای مجازی داشته باشید می بینید چمن مصنوعی سونار یک محصول متفاوت نسبت به رقبا در بازار است. این مجموعه یازده سال است که در این حوزه فعال بوده و متنوع ترین انواع چمن مصنوعی را به مشتریان ارایه داده است. اگرچه مجموعه سونار محصولات خود را ۴۸ ماه گارانتی می کند، اما در طول این سالها حتی یک بار هم مشتری به دلیل رنگ پریدگی و یا پوسیدگی درخواست تعویض چمن مصنوعی نداشته است. البته این مجموعه خدمات پس از فروش خوبی دارد و محصول را به صورت رایگان به شما تحویل می دهد و تیم نصب بسیار حرفه ای دارد. راه های تماس با این مجموعه عبارتند از:

تلفن: ۰۲۱-۵۴۸۶۳

وبسایت:

www.sonarstar.com

www.ccgrass.ir

اگر هم تکه کوچک چمن مصنوعی می خواهید و در تهران هستید به فروشگاه های شهروند و یا هایپراستار مراجعه کنید و تکه کوچک چمن مصنوعی سونار را خریداری کنید.

خرید چمن مصنوعی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر