کد خبر: 138210
A

چگونه پروژه سئو بگیریم؟

با توجه به دنیای امروز که بسیاری از کارها به صورت اینترنتی و مجازی انجام می شود و تمامی کسب و کار ها یک سایت منحصر به فرد خود را دارند و یا در حال طراحی کردن سایت کسب و کار خود هستند. پس از طراحی سایت برای افزایش فروش، افزایش ترافیک، افزایش نرخ تبدیل و ... نیاز به سئو است.

چگونه پروژه سئو بگیریم؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پس از یادگیری و آموزش دیدن سئو، به مرحله مهم گرفتن پروژه سئو می رسیم. بسیاری از افراد در پروژه گرفتن مشکل دارند علت آن هم مشخص است. برخی افراد به علت نداشتن نمونه کار یا رزومه کافی نمی توانند پروژه بگیرند. برخی دیگر به علت نداشتن توانایی متقاعدسازی، عملکرد خوبی در این مورد ندارند. البته اگر به دنبال کسب اطلاعات از نحوه کسب درامد و چشم انداز سئو هستید، درست آمده اید. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید پروژه بگیرید و افزایش درآمد داشته باشید.

 

آیا سئو آینده خوبی دارد؟؟؟

با توجه به دنیای امروز که بسیاری از کارها به صورت اینترنتی و مجازی انجام می شود و تمامی کسب و کار ها یک سایت منحصر به فرد خود را دارند و یا در حال طراحی کردن سایت کسب و کار خود هستند. پس از طراحی سایت برای افزایش فروش، افزایش ترافیک، افزایش نرخ تبدیل و ... نیاز به سئو است. با توجه به موارد ذکر شده، بی نهایت حوزه و سایت وجود دارد که نیاز به سئو شدن دارند. بازار کار سئو آینده درخشانی دارد گرچه اگر الان رزومه خوبی داشته باشید، بیکار نخواهید ماند و می تونید پروژه های سئوی خوبی بگیرید.

اولین روش گرفتن پروژه، داشتن سایت خوب است

یکی از بهترین روش ها برای گرفتن پروژه سئو، داشتن سایت است چرا که افراد می توانند به راحتی شما را پیدا کنند و هم می توانند به شما اعتماد می کنند. شاید برای شما سوال باشد، با وجود این همه سایت، سایت من چگونه رتبه ی مناسبی کسب کند. پیشنهاد ما این است که روی عبارات دم دراز یا لانگ تیل تمرکز کنید. بدون شک مشتریانی هستند که عبارات دم دراز را سرچ می کنند.

اگر سئوکار خوبی هستید، با ابزار یافتن کلمات کلیدی آشنا هستید. از پیشنهادات گوگل، رقبا و باقی ابزار ها می توانید استفاده کنید. کلمات پیشنهادی که می توانید روی سئو آن ها تمرکز کنید به ترتیب عبارتند از: انجام سئو وردپرس، سئو وردپرس در (شهر خود)، خدمات سئو با قیمت مناسب و ...

مطلب پیشنهادی تهران لرن: بهترین ابزار سئو

استفاده از سایت های واسطه

دو سایت معروف ایرانی که فریلنسرها از آن پروژه می گیرند، پونیشا و انجام میدم می باشد. از معایبی که این سایت ها دارند مبلغ کم و رقابت بالایی که در آن وجود دارد، است. اگر زبان انگلیسی شما خوب است یا شخصی از دوستان شما به آن مسلط است، می توانید از سایت های فریلنسری خارجی استفاده کنید.

 

در فضای مجازی، آموزش بگذارید

دو فضای مجازی لینکدین و اینستاگرام را جدی بگیرید. اگر در این دو آموزش سئو قرار دهید، هم اطلاعات و دانش شما مشخص می شود که سبب اعتماد سازی می شود و هم در جایی قرار می گیرید که می توانید پروژه های مختلفی را بگیرید. اغلب صاحبان کسب و کار اکانتی در لینکدین و اینستا دارند که سبب آشنایی و شبکه سازی با افراد دیگر می شود.

گرفتن پروژه با تلفن زدن

شاید برای شما سوال پیش بیاید چگونه شماره های کسب و کار های مجازی را پیدا کنیم و پروژه بگیریم؟ در پاسخ باید بگویم قرار نیست شماره جمیعی از کسب و کار ها را داشته باشید. اگر نمونه کاری دارید که در صفحه اول قرار دارد، رقبایی که در صفحه سوم یا چهارم گوگل هستند را پیدا کنید، سپس با اشاره به نمونه کار خود می توانید شخص مورد نظر را متقاعد کنید که پروژه و سایت خود را به شما بسپارند.

نمونه کار هایتان را در معرض دید قرار دهید

بسیاری از پروژه های شما می تواند برای شما مشتری آور باشد. اگر مشتری قبلی از کار شما راضی باشد، شما را به صاحبان کسب و کار دیگر معرفی می کند و این نوعی شبکه سازی است که دارای اهمیت بالایی است. هم چنین پروژه های قبلی می توانند نمونه کاری باشند که مهارت و تخصص شما را نشان می دهند. البته باید از صاحبان کسب و کار اجازه بگیرید که از پروژه آن ها را به عنوان نمونه کار استفاده می کنید. بنابراین هوای مشتری های فعلی خود را داشته باشید چرا که این ها در نهایت پلی برای گرفتن پروژه های بعدی هستند.

ویرگول را دست کم نگیرید

ویرگول بستری مناسب برای کارشناسان سئو می باشد چرا که اگر سایتی را طراحی کنید به علت کم بودن اعتبار مطالب و محتواهای شما سریعا ایندکس نمی شود اما ویرگول به علت قدرت بالایی که دارد، می توانید سریع تر بازخورد بگیرید. در آن می توانید با عبارات لانگ تیل ذکر شده در بالا رتبه بگیرید و در ویرگول محتوا یا آی دی خود را قرار دهید.

 

مشاوره رایگان دهید

به کسانی که خواستار این هستند که خودشان سئو سایتشان را انجام دهند، مشاوره رایگان دهید. در بسیاری از مواقع افراد از شدت فعالیت هایی که باید انجام دهند، خسته می شوند و از شما می خواهند، پروژه آن ها را انجام دهید. هم چنین یکی از دلایلی که آموزش سئو در فضای مجازی منجر به پروژه می شود، این است که افراد تمایل دارند، خودشان مسئولیت سئو کردن سایت را انجام دهند، اما به علت حجم زیاد کار ها نمی توانند و آن را برون سپاری می کنند.

سخن آخر

اگر در حال حاضر سئوکار هستید و یا قصد دارید سئو را آموزش ببینید، همین امروز شروع کنید و در کنارش سایت خود یا سایت اقوام را بالا بیاورید چرا که هم برای شما تجربه ای می شود و هم از آن می توانید به عنوان نمونه کار استفاده کنید. اعتماد به نفس را نیز فراموش نکنید. هنگام گرفتن پروژه به خود اطمینان داشته باشید و ترس به دلتان راه ندهید. البته هر پروژه ای را هم نباید بپذیرید. بعضی از پروژه ها که رقابت در آن بالاست برای شمایی که تجربه کمی دارید، مناسب نیست.

                      

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر