کد خبر: 138322
A

ساخت بج فوری و سفارش بج سینه فوری

طراحی بج سینه برای افرادی ضرورت دارد که قصد دارند از المانی ویژه و منحصر به‌ فرد به‌ منظور تبلیغات کسب‌ و کارشان استفاده کنند.

ساخت بج فوری و سفارش بج سینه فوری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ طراحی بج سینه برای افرادی ضرورت دارد که قصد دارند از المانی ویژه و منحصر به‌ فرد به‌ منظور تبلیغات کسب‌ و کارشان استفاده کنند.

ساخت بج فوری

 در حال حاضر این نوع از علائم در انواع مختلف فلزی، پلاستیکی و یا پلی استر طراحی و تولید شده و در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

ساخت بج سینه

 بنابراین شما می‌توانید بسته به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین طرح و مدلی که مد نظرتان است به طراحی بج سینه در انواع مختلفی از جنس‌ها دست بزنید. برای سفارش و ساخت بج فوری و ساخت بج سینه به اینجا مراجعه نمایید.

02020202020220020202200

 

ساخت پین فلزی

بج که در زبان انگلیسی به شکل badge خود را نشان می‌دهد، در حقیقت یک علامت و یا نماد و نشانه است. این نشانه در بیشتر موارد، مورد استفاده کارکنان یک سازمان، ارگان و یا نهاد قرار می‌گیرد. در حقیقت هر گروهی می‌تواند از این نمادها استفاده کند. این علائم در حالت معمول به لبه‌ کت و یا مقنعه آویزان می‌شود.

بج سینه

بج سینه با عناوین دیگری از قبیل اتیکت سینه، سنجاق سینه و یا گل سینه نیز معروف و شناخته‌ شده است. در حقیقت بج‌های سینه قطعاتی بسیار کوچکند و در عین‌ حال کاربردها و مصارف ویژه و مزایای منحصر به‌ فردی دارند. در بیشتر مواقع این علائم، لوگو و یا نشانه یک نهاد را دربرگرفته‌اند. هدف اصلی از استفاده از این علائم، تثبیت هویت بصری یک نهاد نسبت‌ به سایر نهادها است.

بج نظامی

یکی از موارد کاربرد بج‌ها، کاربرد نظامی آن‌ها است. در حالت معمول در یونیفورم‌های نظامیان از بج‌ها استفاده می‌کنند تا درجه افراد مختلف را نشان دهند. برخی از این علائم بر روی آستین نظامیان درج می‌شوند که نشان‌دهنده درجه کمتری هستند.

قیمت بج سینه

 

اما بج‌هایی که بر روی شانه نصب می‌گردند، درجه و مرتبه بالاتری را نشان خواهند داد. بج نظامی که بر روی سینه و یا یقه افراد مختلف نصب می‌گردد، رسته، گروه و یا یگان آن‌ها را نشان خواهند داد. از این علائم به‌ منظور ثبت اسامی سربازان نیز استفاده می‌کنند.

 

 

بج پلاستیکی

هر کدام از این بج‌ها نشان‌دهنده یک پیام ویژه است و هدف اصلی گروه‌های نظامی را نیز نشان می‌دهد. بنابراین طراحی بج سینه نظامی باید به صورتی منحصر به‌ فرد انجام شود. این دسته از بج‌ها با استفاده از متریال‌هایی از قبیل فلز، به‌ صورت آبکاری شده طراحی و تولید می‌شوند و به حالت‌های نقره‌ای و طلایی هم در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

برخی از طراحان و تولیدکنندگان این بج‌ها را به‌ صورت مات و یا براق فراهم نموده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

بج سازمانی

بسیاری از ما تاکنون بج‌های سینه سازمانی را در مراکز دولتی و ادارات مختلف مشاهده کرده‌ایم. این بج‌ها به‌ طور مکرر توسط کارکنان ادارات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با استفاده مکرر، رنگ و کیفیت خود را از دست ندهند.

این نشانه‌ها در بیشتر موارد به صورت‌های طلایی و رنگی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. برای این‌که این علائم درخشش قابل‌ توجهی پیدا کرده و زیبایی آن‌ها نیز بیشتر شود، بسیاری از تولیدکنندگان لایه‌ای از پلی استر را بر روی آن‌ها قرار می‌دهند.

در این نوع از بج‌های سینه که به‌ طور ویژه برای استفاده در سازمان‌ها طراحی شده‌اند، از لوگوی سازمان استفاده می‌کنند و یا شعار مختصری از آن مجموعه را بر روی بج‌ها درج می‌نمایند. برای طراحی بج‌های سینه سازمانی و یا شرکتی از مواد و متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود. از جمله این متریال‌ها می‌توان به پلاستیک، چرم، برنج، آلومینیوم، استیل و… اشاره کرد.

بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌ای که در اختیار دارید و با توجه به سلیقه فردی، همچنین نیاز و انتظاری که از این محصولات دارید، انواع مختلف جنس‌ها و متریال‌ها را برای تولید این محصولات در نظر بگیرید.

اما در حال حاضر یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انجام این کار، متریال‌های فلزی بوده که خود دسته‌بندی‌های متفاوتی دارند و کیفیت آن‌ها نیز با یکدیگر دارای اختلافاتی است.

بج بانکی

یکی از سازمان‌هایی که از بج‌های سینه استفاده فراوانی به عمل می‌آورد، بانک است. این بج‌ها به طور ویژه به‌ منظور استفاده کارکنان نظام بانکی کشور طراحی و تولید شده و مورد استفاده آنان قرار می‌گیرند. این دسته از علائم و نشانه‌ها در اشکال متنوعی ساخته می‌شوند و کیفیت‌های قابل‌ توجهی هم دارند.

رنگ‌های این بج‌ها با یکدیگر دارای اختلافاتی بوده و اندازه‌های آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. با استفاده از این نشانه‌ها شما می‌توانید نظم و انسجام و یکپارچگی مورد نظر خود را در کارمندان و محیط اداری خود به وجود آورید.

بج بانک سپه

مجموعه‌ کادوس پلاس یکی از مجموعه‌های بسیار موفق در زمینه طراحی بج سینه بانکی از جمله بج‌های بانک سپه است. این مجموعه در این حوزه سابقه بیش‌ از ۱۰ سال دارد. بج‌های طراحی‌ شده بانک سپه مجموعه کادوس پلاس، کیفیت قابل‌ توجهی داشته و با قیمت‌های کاملاً مقرون‌ به‌ صرفه هم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.

در صورتی‌ که تمایل به طراحی بج سینه بانک سپه دارید می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان کادوس پلاس به شما مشاوره‌های رایگان ارائه کرده و راهنمایی‌های مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند. پس‌ از انجام مشاوره‌های لازم، طراحی بج سینه بانک سپه توسط این مجموعه آغاز می‌گردد.

بج بانک صادرات

شما می‌توانید در صورت تمایل به سفارش طراحی بج سینه بانک صادرات به مجموعه کادوس پلاس اقدام کنید. بج‌های سینه که در این مجموعه طراحی و تولید شده و در اختیار صاحبان مشاغل مختلف دولتی و غیر دولتی، کوچک و یا بزرگ قرار می‌گیرند، همه با استفاده از آلیاژ برنج و با آبکاری طلا فراهم می‌شوند.

شما می‌توانید بج سینه بانک صادرات مورد نظر خود را به رنگ استیل و یا نقره‌ای نیز سفارش دهید. در این‌ صورت خیالتان راحت باشد که آبکاری این علائم،‌ متناسب با رنگ استیل و یا نقره‌ای صورت خواهد گرفت. شما می‌توانید این محصول را در سایزهای استاندارد به مجموعه مورد نظر سفارش دهید.

در این‌ صورت بج‌های تولید شده دارای قطر ۲٫۲ سانتی‌متر تا ۳٫۳ خواهند بود. همچنین می‌توانید این علائم را در سایزهای ۲ در ۲ یا ۳ در ۳ نیز سفارش دهید.

بج بانک ملت

شما می‌توانید طراحی بج سینه بانک ملت را نیز به مجموعه کادوس پلاس واگذار کنید. طراحی بج‌های بانک ملت در این مجموعه به‌ صورت رنگی انجام خواهد شد. آلیاژ مورد استفاده برای طراحی این نشانه‌ها، آلیاژ برنج خواهد بود که با آبکاری طلایی در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت. این نوع از بج‌ها را می‌توانید به صورت‌های مات و یا براق سفارش دهید.

در فرایند طراحی و تولید بج‌های سینه بانک ملت از لوگوی این بانک استفاده‌ شده و سپس این لوگو بر روی بج مورد نظر حک و ثبت‌ شده است. تمامی کارکنان این بانک می‌توانند از این نشانه استفاده کنند تا ارباب‌ رجوع به‌ راحتی تشخیص دهد که شغل و یا سمت هرکدام از کارکنان چیست. وجود این نشانه، نقش بسیار مؤثری در هماهنگی و ایجاد انسجام میان کارکنان شما خواهد داشت. 

بج تبلیغاتی

در حال‌ حاضر بج‌های سینه یکی از ابزارهای بسیار مهم و مؤثر در حوزه تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شوند. در حقیقت می‌توان گفت بج تبلیغاتی یکی از انواع بج‌های سینه به شمار می‌رود که از آن به‌ منظور تبلیغات برای کسب‌ و کارها، معرفی خدمات و محصولات و برندسازی استفاده می‌کنند.

در بیشتر موارد بج‌های تبلیغاتی در یک همایش، کنفرانس و یا رویداد نمایشگاهی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شوند.

گل سینه ارزان

بج‌های تبلیغاتی را می‌توان به‌ راحتی با هر گونه استایل، چه رسمی و چه غیررسمی، هماهنگ و متناسب ساخت. بسیاری از صاحبان کسب‌ و کارها به طراحی بج سینه تبلیغاتی برای کارمندان بخش فروش و یا بخش خدمات مشتریان دست می‌زنند تا از این طریق بتوانند برند خود را به‌ عنوان یک برند حرفه‌ای و کاملاً منحصر به‌ فرد در معرض دید دیگران قرار دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر