کد خبر: 142536
A

سفارش عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی صنعتی از جمله نیازهای مجموعه های تولیدی هستند که می خواهند محصول خود را به صورت حرفه ای، در بازار بزرگ اصفهان و ایران معرفی کنند. از آنجایی که استان اصفهان یک استان صنعتی و تولیدی است، رقابت بالایی برای ارائه ی با کیفیت محصولات وجود دارد بنابراین عکاسی تبلیغاتی از محصولات، اهمیت ویژه ای دارند

سفارش عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی صنعتی از جمله نیازهای مجموعه های تولیدی هستند که می خواهند محصول خود را به صورت حرفه ای، در بازار بزرگ اصفهان و ایران معرفی کنند. از آنجایی که استان اصفهان یک استان صنعتی و تولیدی است، رقابت بالایی برای ارائه ی با کیفیت محصولات وجود دارد بنابراین عکاسی تبلیغاتی از محصولات، اهمیت ویژه ای دارند.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

ممکن است این پرسش در ذهنتان ایجاد شده باشد که عکاسی صنعتی چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که شاخه ای از عکاسی بوده که می‌ تواند عکسهایی با کیفیت و دقیق از محصولات را به نمایش بگذارد. برای عکاسی از تجهیزات مناسبی استفاده می شود. عکاس با استفاده از نورپردازی مطلوب و تجهیزات استاندارد در تلاش است تا بتواند عکسی دقیق و با کیفیت از یک محصول را ثبت نماید. در عکاسی های تبلیغاتی و صنعتی افراد قادر به مشاهده تمامی خصوصیات ظاهری کالا هستند. عکاسی صنعتی دارای هدفهای مختلفی است. در این روش عکاسی، عکاس قادر به تصویر کشیدن صنعت شما و کارگران می باشد. نمایش می دهد که کارگران، کار را به بهترین نحو انجام می دهند و در نهایت سبب تولید محصولات شما می شوند. در این نوع عکاسی هدف اصلی بازتاب جلوه ای واقعی از محصول است. در نتیجه عکاس باید با کمترین اغراق محصولات را از طریق تصاویر به نمایش بگذارد.

1

تنها هدف از عکاسی تبلیغاتی معرفی محصول نیست، بلکه باید به گونه‌ ای عکاسی انجام شود که بتواند مشتریان را برای خرید و استفاده از محصول عکاسی شده تشویق نماید. عکاسی های تبلیغاتی می تواند شور و اشتیاق زیادی را در افراد  به منظور خرید محصول ایجاد نماید. معمولاً در این روش عکاسی در صورت نیاز، تحریف هایی ایجاد می شود، در نتیجه ممکن است که تصویر کالا با خود آن متفاوت باشد. عکاسی تبلیغاتی زیر شاخه ای از عکاسی صنعتی می باشد و هدف آن ترغیب افراد برای تهیه محصول است.

چرا من به عکاسی تبلیغاتی نیاز دارم؟

تنها هدف از عکاسی تبلیغاتی معرفی محصول نیست، بلکه باید به گونه‌ ای عکاسی انجام شود که بتواند مشتریان را برای خرید و استفاده از محصول عکاسی شده تشویق نماید. عکاسی های تبلیغاتی می تواند شور و اشتیاق زیادی را در افراد به منظور خرید محصول ایجاد نماید. معمولاً در این روش عکاسی در صورت نیاز، تحریف هایی ایجاد می شود، در نتیجه ممکن است که تصویر کالا با خود آن متفاوت باشد. عکاسی تبلیغاتی زیر شاخه ای از عکاسی صنعتی می باشد و هدف آن ترغیب افراد برای تهیه محصول است.

چه مواردی در عکاسی صنعتی باید رعایت شود؟

  • عمق میدان: عمق میدان یکی از مهم ترین جنبه های عکاسی تبلیغاتی است.انتخاب میزان عمق تصویر با توجه به شرایط و محیط عکاسی انتخاب می شود تا بر جذابیت تصاویر تبلیغاتی تاثیرگذار باشد.
  • استفاده صحیح از سایه ها: گاهی عکاسی تبلیغاتی بدون سایه بسیار اثرگذارتر است. عکس بدون سایه،واضح‌ تر است؛ اما قانونی مبنی بر ممنوعیت استفاده از سایه در عکس‌ های تبلیغاتی وجود ندارد. گاهی سایه‌ می ‌تواند یکی از بهترین ابزارهای ترکیب‌ بندی باشد.
  • طراحی صحنه و چیدمان مناسب: موفقیت در امر تبلیغات به میزان زیادی به نوع چیدمان در عکاسی بستگی دارد به همین خاطر عکاس باید در مرحله اول به نوع محصول تبلیغاتی مورد نظر توجه داشته باشد زیرا بر اساس نوع محصول نیز می‌تواند چیدمان متفاوت باشد.نمونه های زیبا چیدمان را در پینترست ببینید.

11

عکاسی تبلیغاتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

اکثر کسب و کارها امروزه از مزایای عکاسی صنعتی در اصفهان بهره مند می شوند. از کارخانه جات بزرگ ارائه محصولات سنگین مانند اتومبیل و لوازم خانگی گرفته تا زیورآلات و لباس و پوشاک، همه می توانند از مزایای عکاسی تبلیغاتی بهره مند شوند

کسب و کارهای متنوعی که از خدمات عکاسی  تبلیغاتی سود می برند بسیار گسترده و متنوع هستند. در این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طلا، جواهر، زیورآلات
  • عطر و ادکلن
  • لوازم بهداشتی و آرایشی
  • لوازم خانگی
  • لباس و پوشاک
  • معماری و دکوراسیون داخلی
  • لوازم دکوری و لوکس
  • کافه ها و رستوران ها

کجا درخواست عکاسی تبلیغاتی بدم؟

می توانید برای سفارش عکاسی تبلیغاتی در اصفهان با شماره 03132240274 تماس بگیرید. چرا این شماره؟ با شماره گیری این شماره کارشناسان آژانس تبلیغاتی نوان پاسخ شما را خواهند داد. نوان یکی از شرکت های تبلیغاتی معتبر در اصفهان است که مجموعه های بزرگی عضو شهرک های صنعتی به آن ها اعتماد کرده اند.

مجهز بودن و استفاده از تجهیزات عکاسی صنعتی حرفه ای از جمله ویژگی هایی است که نوان را نسبت به دیگر شرکت های تبلیغاتی متمایز می کند. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای آن ها می توانید به سایت www.novan.agency مراجعه کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر