کد خبر: 142891
A

معروف ‌ترین هتل ‌های کرمان را بشناسید

لذت سفر به شهر زیبا و تاریخی کرمان با اقامت در بهترین هتل ‌های کرمان، برای ما سفری دلچسب و خاطره‌انگیزی به یادگار خواهد گذاشت. در کرمان هتل‌های زیادی فعالیت می‌کنند که در این مقاله معروف ترین هتل‌ های کرمان را معرفی کرده تا بر اساس خواسته و سلیقه خود یکی از بهترین و معروف ترین هتل‌ های کرمان را انتخاب کنید.

معروف ‌ترین هتل ‌های کرمان را بشناسید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ لذت سفر به شهر زیبا و تاریخی کرمان با اقامت در بهترین هتل ‌های کرمان، برای ما سفری دلچسب و خاطره‌انگیزی به یادگار خواهد گذاشت. در کرمان هتل‌های زیادی فعالیت می‌کنند که در این مقاله معروف ترین هتل‌ های کرمان را معرفی کرده تا بر اساس خواسته و سلیقه خود یکی از بهترین و معروف ترین هتل‌ های کرمان را انتخاب کنید.

هتل پارس کرمان

هتل ۵ ستاره پارس علاوه بر اینکه از معروف‌ ترین‌ هتل‌ های کرمان است، یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ها در ایران است. هتل بین‌المللی پارس در بنایی ۸ طبقه و با ۱۹۷ واحد اقامتی، پذیرای مهمانان خود می‌باشد. این هتل در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر بنا شده و زیر بنای هتل ۲۴ هزار متر مربع است. هتل پارس در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را شروع کرد.

این هتل زیر مجموعه دیگر هتل‌های پارس است که محبوبیت و شهرت زیادی دارد. از امکانات مدرن هتل پارس: رستوران آیینه، رستوران باغ تابستانی، رستوران ستاره، کافی‌شاپ، مجموعه آبی (استخر،سونا،جکوزی)، سالن همایش، سالن ماساژ، اجرای موسیقی زنده در لابی، روم سرویس، صرافی، بانک، صندوق امانات، خدمات امور خانه داری مانند پخت و پز در بعضی از واحدها، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، اتاق تلفن، آتلیه، خدمات تور، سیستم اعلام حریق، تلفن لابی، پله اضطراری، اتاق بازی، اینترنت در لابی و ... می‌توان اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل پارس دو تخته دبل معمولی، دو تخته دبل رو به باغ، دو تخته توئین، دو تخته پارس، سوئیت ارگ سه نفره و سوئیت پارس یه خوابه می‌باشد. موقعیت مکانی هتل پارس موجب دسترسی آسان‌تر مسافران و مهمانان به مرکز شهر و ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه، جاذبه‌ها و جاهای‌دیدنی مانند مجموعه گنجعلی خان، موزه آکواریوم و... شده است.

1111

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان، جزء هتل‌های زنجیره‌ای جهانگردی در ایران است که در اکثر شهرهای توریستی ایران شعبه دارد. هتل چهار ستاره جهانگردی در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد. این هتل دو طبقه دارای ۶۱ واحد اقامتی است که با قیمت‌های متفاوت و امکانات متنوع پذیرای مهمانان خود می‌باشد. در هنگام رزرو باید به خدمات و امکانات اتاق‌ها دقت کنید.

هتل جهانگردی توانسته میزبان خوبی برای مهمانان خود باشد و جزء معروف ترین هتل های کرمان می‌باشد. این هتل سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت و سطح کیفی خود را ارتقا داد. موقعیت خوب مکانی هتل جهانگردی، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی و مهم در کرمان مانند دانشگاه علوم پزشکی، بازار کرمان، باغ موزه هرندی، موزه آکواریوم، یخدان مویدی، حمام، کاروان‌سرای گنجعلی‌خان و... دارد.

خدمات و امکانات هتل از قبیل رستوران، چای خانه سنتی، کافی شاپ، خدمات باربری، فضای سبز، سالن خدمات نگهداری کودک، سالن بیلیارد، زمین ورزشی، اعلام حریق، زمین تنیس، تاکسی سرویس، کافی‌نت، مرکز خرید، فروشگاه لابی، آسانسور، خدمات تور، خدمات برای معلولین، کتابخانه، اتاق تلفن، دستگاه خودپرداز و... است.

هتل هزار کرمان

هتل سه‌ستاره هزار، از معروف ترین هتل‌ های کرمان است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۴۲ واحد اقامتی شیک می‌باشد. هتل هزار در سال ۱۳۷۲ شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۳ به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و زیبا سازی نمای بیرون، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هزار در مرکز شهر قرار گرفته و با مراکز اداری، تجاری، تفریحی و دیدنی کرمان فاصله‌ی چندانی ندارد.

اقامت در هتل هزار، اقامتی راحت و خاطره‌انگیز برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. دکوراسیون شیک و مدرن هتل، اقامت مسافران را به‌ یادماندنی می‌کند. این هتل واحدهای اقامتی متفاوتی دارد که با توجه به تعداد نفرات و تمایل مسافران قابل رزرو است. امکانات هتل شامل رستوران، خدمات خانه‌داری، مینی‌بار (با هزینه)، خدمات ویژه معلولین، خدمات تور، اینترنت، سیستم اعلام حریق، کافی‌نت، اتاق سیگار، نمازخانه، اتاق تلفن، تلفن در لابی، روم سرویس، اتاق ماساژ، آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و... می‌باشد.

هتل پویا کرمان

هتل پویا را می‌توان در لیست معروف ترین هتل‌ های کرمان قرار داد. هتل پویا علاوه بر واحدهای اقامتی دارای تالاری مجلل و لاکچری و همچنین رستوران و کافی‌شاپی زیبا و با کیفیت است. این هتل در ۸ طبقه و شامل ۴۰ واحد اقامتی معمولی و ۱۶ اتاق vip است. با اقامت در این هتل، حس خاص بودن را تجربه خواهید کرد.

در تالار بزرگ هتل پویا، مراسم عروسی و جشن و همین‌طور مراسم‌های خاص برگزار می‌شود تا خاطره فراموش نشدنی برای مهمانان خود بسازد. با اجرای مراسم عروسی، هدیه‌ی هتل پویا به عروس و داماد اقامت یک شب اتاق vip به صورت رایگان است. هتل پویا با امکانات عالی و سطح کیفی خدمات بالا از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های کرمان است. از خدمات و امکانات هتل پویا: کافه، روف‌گاردن، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، لابی و رستورانی که بهترین و خوش طعم‌ترین غذاهای ایرانی در آن طبخ می‌شود.

 هتل گواشیر کرمان

هتل سه ستاره گواشیر کرمان از قدیمی‌ترین و معروف ‌ترین هتل ‌های کرمان است. این هتل در سال ۱۳۷۰ در چهار طبقه و ۸۰ واحد اقامتی تاسیس شد. در سال ۱۳۸۳ هتل گواشیر مورد بازسازی قرار گرفت و خدمات و چیدمان هتل تغییر کرد. این هتل از هتل‌های مناسب و اقتصادی کرمان است که علاوه بر خدمات خوبی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی هم در قبال این خدمات دارد.

امکانات هتل پارکینگ، نمازخانه، سرویس ایرانی و فرنگی، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی نت، لابی، آسانسور، فضای سبز، اعلام حریق، پله اضطراری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... می‌باشد.

11111

هتل هیوا کرمان

هتل هیوا در پنج طبقه با ۱۷ واحد اقامتی پذیرای مهمانان خود است. دوازده اتاق آن دو خوابه و پنج اتاق دیگر یک خوابه هستند. هتل هیوا از بهترین هتل‌های کرمان است. هر واحد دارای امکانات متنوعی می‌باشد. آشپزخانه مجهز هتل، پذیرای خوبی برای مهمانان است و مسافران را از خرید غذاهای رستوران بی‌نیاز می‌کند. هتل دارای سالن صبحانه و کافی‌شاپ بوده و دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی دارد. هتل هیوا در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرد و جزء جدیدترین هتل‌های کرمان است.

هتل کرمان

یکی از قدیمی‌ترین و معروف ترین هتل های کرمان، هتل کرمان است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی و تفریحی مانند بازار مسگرها، بازار بزرگ، مجموعه گنجعلی‌خان و میدان آزادی دارد. هتل کرمان در سال ۱۳۶۸ شروع به فعالیت کرد و برای بهبود و بروز‌رسانی خدمات هتل در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. این هتل دارای ۳۸ واحد اقامتی در دو طبقه است.

از خدمات رفاهی هتل کرمان می‌توان به چای‌خانه سنتی، رستوران، فضای سبز، مینی‌بار رایگان، خدمات رفاهی در اتاق‌های اقامتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، کافی‌نت، لاندری (خشکشویی)، پله اضطراری، تلفن در لابی، خدمات تور و... اشاره کرد.

ارزان‌ترین و معروف ‌ترین هتل های کرمان

هتل اخوان کرمان

هتل اخوان یک هتل دوستاره در کرمان است اما خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد بیش از یک هتل دو ستاره است. هتل اخوان در سال ۱۳۶۳ ساخته شد و در سال ۱۳۸۵ به‌صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت. نمای بیرونی و داخلی هتل اخوان بسیار شیک و مدرن بوده و مهمانان از اقامت در آن لذت می‌برند. به دلیل قرارگیری این هتل در میدان آزادی، دارای دسترسی خوب به باغ موزه هرندی و فرودگاه است.

هتل اخوان دارای دو طبقه و ۴۰ اتاق و سوئیت می‌باشد. پرسنل هتل، افرادی بسیار باتجربه و خوش‌برخورد هستند و از مسافران به خوبی پذیرایی می‌کنند. این هتل دارای رستوران اختصاصی با منو غذایی متنوع و لذیذ می‌باشد. پارکینگ اختصاصی هتل در فضای روبه‌روی هتل قرار دارد.

11111111111

هتل امین کرمان

هتل امین جزء مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های کرمان است. این هتل دو ستاره دارای ۲طبقه و ۱۸ اتاق می‌باشد. ساختمان هتل قدیمی بوده و فاقد پارکینگ و آسانسور است. هتل امین کرمان در بافت قدیمی شهر قرار گرفته و به جاهای‌دیدنی و تاریخی کرمان نزدیک است.

هتل کرمانیا کرمان

هتل دوستاره کرمانیا در دسته ارزان‌ترین هتل‌های کرمان است. این هتل در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. ظاهر و نمای ساختمان قدیمی است اما فضای داخلی هتل، طراحی امروزی و شیکی دارد. نظافت و امکانات خوب هتل و همین‌طور نزدیکی آن به مکان‌های تاریخی و دیدنی کرمان باعث شده تا مسافران این هتل را انتخاب کنند. هتل کرمانیا دارای یک طبقه و ۱۴ واحد اقامتی است.

هتل آسام کرمان

هتل‌ دوستاره آسام در سال ۱۳۹۶ در کرمان افتتاح شد. به‌همین دلیل نمای بیرونی و طراحی داخلی هتل، شیک و مدرن است. وسایل نو و تمیز اتاق‌ها باعث شده تا مسافران، نظر مثبتی نسبت به این هتل داشته باشند. این هتل دارای چهار طبقه با ۱۶ واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی این هتل امکانات خوب و کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

هتل آسام کرمان دارای محیطی امن و آرام بوده و افراد مجرد و بومی را پذیرش نمی‌کند. به دلیل قرارگیری هتل آسام در یکی از خیابان‌های اصلی شهر، مهمانان این هتل دسترسی راحتی به مکان‌های تاریخی و دیدنی و مراکز خرید کرمان دارند.

هتل ناز کرمان

هتل دو ستاره ناز، جزء ارزان‌ترین هتل‌‌های کرمان است. هتل ناز در سه طبقه و با ۲۸ واحد اقامتی پذیرای مسافران و مهمانان خود است. این هتل در وسط شهر کرمان قرار دارد و به مکان‌های تاریخی نزدیک‌است. هزینه اقامت در هتل ناز بسیار مناسب  بوده و مسافران زیادی این هتل را انتخاب می‌کنند. نمای بیرونی و داخلی هتل ناز کرمان، با توجه به اینکه در سال ۱۳۸۰ به‌طور کامل بازسازی شده اما مدرن و شیک نبوده و دارای بنایی قدیمی است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر