کد خبر: 162793
A

با تورهای اقساطی پیله های عصر پرواز از تایلند دیدن کنید

کشور تایلند یکی از کشورهای زیبا در شرق قاره ی آسیاست که فرهنگ و سنت بسیار منحصر به فردی دارد. سفر کردن به تایلند باعث می شود تا شما با وجهه جدیدی از مردم آسیا آشنا شوید. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز با ارائه تورهای اقساطی خارجی از قبیل تورهای اقساطی تایلند، قصد آسان تر کردن سفر برای ایرانیان عزیز را دارد. در این مقاله ضمن آشنایی بیشتر شما با تورهای بانکوک و تایلند، به معرفی امکان سفر اقساطی پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

با تورهای اقساطی پیله های عصر پرواز از تایلند دیدن کنید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کشور تایلند یکی از کشورهای زیبا در شرق قاره ی آسیاست که فرهنگ و سنت بسیار منحصر به فردی دارد. سفر کردن به تایلند باعث می شود تا شما با وجهه جدیدی از مردم آسیا آشنا شوید. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز با ارائه تورهای اقساطی خارجی از قبیل تورهای اقساطی تایلند، قصد آسان تر کردن سفر برای ایرانیان عزیز را دارد. در این مقاله ضمن آشنایی بیشتر شما با تورهای بانکوک و تایلند، به معرفی امکان سفر اقساطی پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

آشنایی با تور بانکوک اقساطی

بانکوک پایتخت تایلند و همچنین بزرگترین شهر این کشور و یکی از بزرگترین شهر های جهان به شمار می آید. این شهر جمعیتی در حدود 11 میلیون نفر را در خود جای داده است و از جهات مختلفی برای مردم و دولت تایلند بسیار مهم است. یکی از این جهت ها گردشگری در این شهر است که سالانه درآمد بسیاری را برای دولت به ارمغان می آورد. بانکوک علاوه بر مکان های دیدنی ای که دارد ، امکانات رفاهی و زیر ساخت های گردشگری بسیاری را نیز در خود جای داده است. این مسائل روی هم رفته این شهر را تبدیل به یکی از جذاب ترین شهر های آسیا برای مسافرت می کند. در ایران نیز تور بانکوک اقساطی از جایگاه ویژه ای بین گردشگران بهره می برد و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از دلایل محبوبیت بانکوک بازار شناور این شهر است.

images_1692809036_64e6374c986a5.jpg

بازار شناور دامنوئن سادواک یکی از جذاب ترین بازارهای شناور تایلند است که در 100 کیلومتری بانکوک قرار دارد. بازار شناور به این معنا است که مردم محلی اجناسی مانند صنایع دستی ، سوپ ، نودل ، کلاه حصیری و دیگر اجناس را بر روی قایق به فروش می رسانند. البته برای بهتر دیدن این بازار ها شاید بهتر باشد شما هم سوار بر قایق شوید و دوری در این کانال ها بزنید. اگر هم دوست دارید از برند های بین المللی خاص خرید کنید و در عین حال از امکانات رفاهی مانند سینما و کافه و ... نیز لذت ببرید باید به مرکز خرید سیام پاراگورن بروید. نام این مرکز خرید یعنی سیام نیز از نام قدیمی تایلند گرفته شده است. گشتن و گذار در محله چینی ها نیز محبوب است. از آن جایی که مهاجران چینی بسیاری در بانکوک زندگی می کنند این محله شکل گرفته است.

تور اقساطی پاتایا، سفر به شهر معروف تایلند!

یکی دیگر از شهر های محبوب در تایلند برای گردشگران پاتایا است. پاتایا که فاصله زیادی هم تا بانکوک پایتخت این کشور ندارد یک شهر ساحلی است که طبیعت بسیار زیبایی دارد. این شهر مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد. به جرئت می توان گفت با هر سلیقه ای که وارد شهر پاتایا شوید حتما شما را راضی نگه خواهد داشت. اگر به دنبال هیجان و موسیقی و مهمانی های جذاب هستید باید سری به خیابان واکینگ استریت بزنید. این خیابان پر از کافه و رستوران است و اگر اهل شلوغی و دیدن مردم هستید این جا بهترین مکان برای شما است. اگر هم می خواهید آرامش بگیرید و به طبیعت علاقه دارید یکی از بهترین مکان هایی که می توانید به دنبال آرامش در آن باشید باغ نانگ نوچ است. قبل از رفتن به این باغ مطمئن شوید دوربین عکاسیتان شارژ دارد و حتما در این باغ عکاسی کنید.

images_1692809060_64e63764ed1ef.jpg

اگر هم به دنبال خرید از برند های معتبر دنیا هستید و دوست دارید رستوران هایی را ببینید که هر کدام طبخ غذای بخشی از دنیا را نمایندگی می کنند باید به مرکز فستیوال پاتایا بروید. البته تور اقساطی پاتایا همین جا به اتمام نمی رسید و دیدنی های بسیار زیاد دیگری مانده است. یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی پاتایا دنیای زیر آب است. آیا تا به حال به ماهی دست زده اید؟ به ماهی زنده چطور؟! در دنیای زیر آب پاتایا که یکی از مکان های دیدنی در تور اقساطی پاتایا است نه تنها می توانید 200 گونه مختلف جانوری را ببینید بلکه می توانید پوست برخی از آن ها را لمس کنید. پاتایا برای طرفداران هنر نیز پیشنهادی شگفت انگیر دارد. گالری هنر در بهشت پاتایا یک گالری بسیار جذاب است که نقاشی های سه بعدی بی نظیری در خود دارد.

مسافرت اقساطی

رفتن به مسافرت به خودی خود هیجان انگیز است. حالا اگر نیازی به پرداخت یک جای هزینه نباشد و شما بتوانید از بهترین امکانات تور و با یکی از با سابقه ترین آژانس های مسافرتی مسافرت کنید که جذابیت آن دو چندان می شود. با توج به وضعیت اقتصادی به وجود آمده ممکن است بسیاری از هموطنان عزیزمان ترجیح بدهند که به جای پرداخت نقد هزینه های مسافرت به مسافرت اقساطی بروند. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز یکی از معتبر ترین آژانس هایی است که به بهترین شکل ممکن این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون دغدغه مالی به هر کجای دنیا که می خواهید مسافرت کنید. در این جا به یکی از کشورهای جذاب آسیایی اشاره کردیم اما کشورهای دیگری نیز مانند ترکیه ، امارات ، گرجستان و ... در لیست مسافرت اقساطی این آژانس حضور دارند.

images_1692809071_64e6376f0a714.jpg

اگر می خواهید از شرایط تور اقساطی بیشتر بدانید باید در ابتدا به تعداد اقساط باید اشاره کنیم. شما می توانید اقساط را از یک ماه تا ده ماه تعیین کنید و به مرور زمان هزینه های مسافرت خود را پرداخت کنید. کارمزد اقساط نیز به ازای هر ماه 4 درصد است. البته قبل از مسافرت نیاز است که یک برگ چک صیادی بنفش به آژانس بدهید. اگر خودتان دسته چک ندارید کافی است از دسته چک یکی از آشنایان خود استفاده کنید. در ادامه با تکمیل چند فرم ساده باید آماده سفر شوید و به تفریح و دیدن مکان های جذاب بپردازید. نکته قابل ذکر این جاست که این شرایط نه تنها برای مسافرت های خارجی بلکه برای تور های داخلی نظیر شیراز ، مشهد ، اصفهان و ... نیز وجود دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر