کد خبر: 163095
A

آشنایی با هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایران

وقتی سخن از بهترین هتل‌های کشور در میان است، نام شرکت هتل های پارسیان می‌درخشد. هلدینگ پارسیان اولین و بزرگ‌ترین هلدینگ تخصصی درزمینه هتلداری است

آشنایی با هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وقتی سخن از بهترین هتل‌های کشور در میان است، نام شرکت هتل های پارسیان می‌درخشد. هلدینگ پارسیان اولین و بزرگ‌ترین هلدینگ تخصصی درزمینه هتلداری است. فرقی ندارد مقصد سفرتان کجاست، زنجیره هتل های پارسیان در اغلب نقاط پررفت‌وآمد کشور دارای شعبه هستند. این هتل‌های سه تا پنج ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

چنانچه قصد دارید در هتل‌های استاندارد و باکیفیت اقامت خوشی را تجربه کنید، هتل های پارسیان در اغلب نقاط کشور میزبان شما خواهند بود.

هتل های پارسیان در اصفهان

هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر اصفهان از زنجیره هتل ‌های پارسیان در شهر اصفهان می‌باشد که در بافت تاریخی شهر و در جوار پل تاریخی سی‌وسه‌پل واقع‌شده است. این هتل در ابتدا زیر نظر مجموعه هتل‌های شرایتون فعالیت خود را آغاز نموده، اما بعدها پس از بازسازی با نام هتل کوثر به گروه هتل های پارسیان پیوست.

هتل کوثر، عنوان اولین هتل 5 ستاره با نشان استاندارد ملی ایران و بزرگ‌ترین هتل اصفهان را از آن خود کرده است. این هتل بین‌المللی با ارائه واحدهای اقامتی گوناگون و امکانات تفریحی و رفاهی کامل، اقامت خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

هتل عالی‌قاپو

هتل عالی‌قاپو یکی از پرطرفدارترین هتل‌های 4 ستاره اصفهان بشمار می‌رود. ازآنجایی‌که این هتل در بافت تاریخی شهر واقع‌شده و دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی اصفهان فراهم می‌کند، همواره موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی واقع‌شده است.

این هتل با 106 واحد اقامتی متنوع، خدمات و امکانات بسیار خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند. توجه داشته باشید بااینکه هتل عالی‌قاپو از هتل‌های 4 ستاره اصفهان است، اما امکانات آن با هتل‌های 5 ستاره برابری می‌کند. مسافرانی که با خودروی شخصی به اصفهان سفرکرده‌اند، توجه داشته باشند به دلیل سنگ‌فرش خیابان، امکان تردد تا درب هتل عالی‌قاپو وجود ندارد و پارکینگ در 70 متری هتل واقع‌شده است.

هتل پارسیان سوئیت

هتل پارسیان سوئیت از هتل‌های قدیمی اصفهان است که با 5 دهه سابقه درخشان، پذیرای مسافران است. بااینکه سال‌های زیادی از قدمت هتل سوئیت می‌گذرد اما در این هتل خبری از امکانات قدیمی نیست زیرا در سال 1392 جهت ارتقای کیفیت امکانات مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است.

هتل پارسیان سوئیت ازجمله هتل‌های 3 ستاره اصفهان است که با ارائه خدمات و امکانات قابل‌قبول، رضایت مسافران را در طول اقامت جلب خواهد کرد.

هتل پارسیان سوئیت گزینه مناسبی برای افرادی که به هدف تفریح و گشت‌وگذار به اصفهان سفرکرده‌اند و به دنبال رزرو هتل های اصفهان میگردند، خواهد بود؛ چراکه این هتل در فاصله کمی از سی‌وسه‌پل و زاینده‌رود واقع‌شده است.

هتل های پارسیان در تهران

هتل پارسیان آزادی

هتل آزادی ازجمله هتل ‌های پارسیان، یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران است. این هتل در سال 1370 با 26 طبقه و 475 واحد اقامتی گوناگون فعالیت خود را آغاز کرد. بااینکه سال‌های زیادی از افتتاح هتل آزادی می‌گذرد اما خبری از امکانات قدیمی نیست؛ زیرا این در سال‌های اخیر با بودجه‌ای 80 میلیاردی، اقداماتی برای نوسازی هتل صورت گرفته است.

هتل پارسیان آزادی تهران با اتاق‌های شیک و مجهز، امکانات تفریحی رفاهی عالی مثل رستوران، استخر، سالن ورزشی، پارکینگ و... اقامت راحتی را برای مسافران رقم خواهد زد. اگر به دنبال اقامت در هتلی کامل هستید، هتل آزادی تهران گزینه مناسبی است.

هتل استقلال

هتل استقلال به‌عنوان یکی از هتل‌های لوکس پایتخت و هتل های پارسیان شناخته می‌شود. این هتل با دو برج غربی و شرقی درمجموع دارای 400 واحد اقامتی شیک و تمیز می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های واحدهای اقامتی هتل استقلال را می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبا، از شمال شهر تهران دانست.

هتل 5 ستاره استقلال از خدمات و امکانات رفاهی تفریحی کاملی برخوردار است, به‌طوری‌که مسافران در طول اقامت کمبودی را احساس نخواهند کرد. لازم به ذکر است، این هتل در خیابان ولیعصر یکی از بهترین مناطق تهران واقع‌شده و دسترسی آسانی را به سایر جاذبه‌های گردشگری تهران فراهم می‌کند.

هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان انقلاب، زیرمجموعه هتل های پارسیان، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 4 ستاره در مرکز پایتخت است که همواره موردتوجه مسافران قرارگرفته است.

موقعیت مکانی بسیار عالی هتل، باعث شده بسیاری از مسافران هتل انقلاب را برای اقامت در تهران انتخاب کنند. این هتل واقع در خیابان طالقانی، دسترسی آسانی به سایر مراکز مهم شهر مثل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران و... دارد.

از موقعیت مکانی هتل انقلاب که بگذریم، این هتل خدمات و امکانات رفاهی بی‌نظیری همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، کلوپ ورزشی و... در اختیار مهمانان خود قرار داده است.

هتل پارسیان کوثر

هتل کوثر تهران یکی دیگر از هتل های پارسیان است. این هتل ازجمله هتل‌های باسابقه تهران است که قدمت آن به دهه 40 برمی‌گردد. البته تاکنون برای ارتقا کیفیت و نوسازی امکانات این هتل چندین بار مورد مرمت و نوسازی قرارگرفته است.

در هتل کوثر اولین چیزی که توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند، معماری سنتی ساختمان هتل است. اقامت در هتل سنتی به همراه امکانات مدرن و پیشرفته روز دنیا، قطعاً تجربه جالب خواهد بود.

هتل کوثر از هتل‌های 4 ستاره گروه پارسیان است. بی‌شک خدمات و امکانات این هتل تفاوت چندانی با هتل‌های 5 ستاره تهران ندارد.

هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین، امروزه به‌عنوان محبوب‌ترین هتل‌ 4 ستاره پایتخت، طرفداران زیادی دارد. این هتل در 1348 با 32 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون با 150 باب واحد اقامتی شیک و مجهز پذیرای مسافران می‌باشد.

هتل اوین در شمال تهران در منطقه اوین واقع‌شده است و ازآنجایی‌که دسترسی آسانی را به سایر مراکز شهر فراهم می‌کند، بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

هتل 4 ستاره اوین هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت و خاطره‌انگیز نیاز داشته باشند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

هتل پارسیان شیراز

یکی از بهترین هتل ‌های پارسیان را می‌توانید در شهر زیبای شیراز ببینید. هتل پارسیان شیراز در سال 1371 در 5 طبقه و 62 واحد اقامتی، فعالیت خود را آغاز نمود و سپس آخرین بار در سال 1396 اقداماتی جهت نوسازی هتل صورت گرفت.

هتل 3 ستاره پارسیان شیراز امکانات رفاهی خوبی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، صندوق امانات و... برای مهمانان فراهم نموده است.

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل پارسیان شیراز، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری همچون مجموعه زندیه و بازار وکیل می‌باشد.

هتل های پارسیان در رامسر

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی که به هتل بزرگ معروف است، ازجمله هتل‌های 4 ستاره شهر زیبای رامسر است. این هتل از دو ساختمان مجزای جدید و قدیم به همراه متل ساحلی به سبک معماری کلاسیک تشکیل‌شده است.

هتل پارسیان آزادی در شهرستان رامسر و در دامنه کوه‌های البرز واقع‌شده است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اتاق‌های هتل، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا از طبیعت جنگل و دریا است که اقامتی سرشار از آرامش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

ازجمله امکانات هتل آزادی رامسر، می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، اینترنت، فروشگاه و... اشاره کرد.

هتل پارسیان خزر

در 12 کیلومتری جاده چالوس به رامسر، بین آب‌های دریای خزر و در حاشیه جنگل‌های سرسبز شمالی، یکی از بهترین هتل های پارسیان به نام هتل خزر واقع‌شده است.

هتل خزر رامسر دارای دو ساختمان شرقی و غربی است که واحدهای اقامتی ساختمان غربی در سال 1397 جهت ارتقا کیفیت مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته‌اند.

اگر دوست دارید در کنار دریای زیبای خزر اقامت داشته باشید و از آرامش هتل بهره‌مند شوید، متل‌های ساحلی این هتل که در 100 متری از دریا واقع‌شده‌اند، امکان اقامت در کنار دریا را برای مسافران فراهم کرده‌اند. هتل پارسیان خزر با امکانات عالی و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا، اقامت خاطره‌انگیزی را برایتان رقم خواهد زد.

هتل‌ های پارسیان در یزد

هتل صفائیه

هتل صفائیه یزد

اگر در لیست بهترین هتل‌های یزد نگاهی بیندازید قطعاً نام هتل صفائیه را در صدر لیست خواهید دید. این هتل یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های یزد است. اما دلیل شهرت این هتل، تنها به خاطر خدمات و امکانات عالی آن نیست؛ بلکه طراحی متفاوت هتل صفائیه که تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است، باعث شده این هتل جایگاه ویژه‌ای میان مسافران داشته باشد.

مجموعه واحدهای اقامتی هتل صفائیه از سه بخش تشکیل‌شده است؛ بخش اول شامل 46 ویلا در بخش باغی هتل می‌باشد. بخش دوم دارای دو ساختمان دوطبقه که هرکدام 22 واحد اقامتی را درون خود جای‌داده‌اند، این قسمت از هتل به‌گونه‌ای ساخته‌شده‌اند که حیاطی دایره‌ای شکل را به وجود آورده است. بخش سوم هتل که جدیدترین قسمت هتل است، ساختمانی سه‌طبقه با 105 واحد اقامتی گوناگون می‌باشد.

هتل 5 ستاره صفائیه یزد خدمات و امکانات بی‌نظیری را همچون چندین رستوران و کافی‌شاپ، پیست دوچرخه‌سواری، اتاق ویژه معلولین، اینترنت و... برای مهمانان فراهم کرده است. در ضمن هتل صفائیه، از زیرمجموعه‌های هتل های پارسیان است.

هتل پارسیان یزد

هتل پارسیان یزد یکی از اولین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر یزد است که سال‌های زیادی را به میزبانی از مسافران پرداخته است. هتل پارسیان یزد در مکانی سرسبز باغی، از شهر کویری یزد واقع‌شده است و این امر برای مسافران بسیار جذاب است.

خدمات و امکانات رفاهی مناسب هتل 3 ستاره پارسیان یزد، در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه هتل، باعث شده بسیاری مسافران این هتل را برای اقامت در یزد انتخاب کنند. همچنین مسافران که در هتل پارسیان یزد اقامت دارند، می‌توانند با 15 دقیقه رانندگی خود را به جاذبه‌های گردشگری شهر برسانند.

هتل های پارسیان همدان

هتل بوعلی

از بهترین هتل های پارسیان می‌توان به هتل بوعلی همدان اشاره کرد. هتل بوعلی دارای دو ساختمان مجزا یک طبقه می‌باشد که درمجموع 38 واحد اقامتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. محوطه سرسبز و دل‌نشین هتل را می‌توان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل دانست.

این هتل با توجه به 4 ستاره بودنش، خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مسافران فراهم کرده‌اند. پس چنانچه به دنبال هتلی تمام‌عیار هستید، با خیال راحت هتل بوعلی را رزرو کنید.

هتل بوعلی از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است زیرا دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی همدان همچون آرامگاه ابن‌سینا، کلیسای انجیلی، برج تاریخی قربان و... را نیز آسان می‌سازد.

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان که درگذشته به هتل انقلاب شناخته می‌شده، در سال 1372، در 4 طبقه و 45 واحد اقامتی در منطقه خوش آب‌وهوای عباس‌آباد تأسیس شد. واحدهای اقامتی این هتل با چشم‌انداز بسیار زیبای کوه‌ها و دامنه سرسبز الوند، اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.

هتل 4 ستاره پارسیان همدان، به‌تمامی خدمات و امکانات رفاهی مجهز است؛ به‌طوری‌که از هتل‌های 5 ستاره چیزی کم ندارد.

هتل پارسیان کرمانشاه

اگر در سفر به کرمانشاه قصد اقامت در یکی از بهترین هتل‌های شهر را دارید، جالب است بدانید گروه هتل های پارسیان نیز در کرمانشاه شعبه دارد.

هتل پارسیان ازجمله هتل‌های 5 ستاره کرمانشاه است که هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند در این هتل فراهم‌شده. از بهترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، اینترنت، سالن آمفی‌تئاتر، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین و... اشاره کرد.

هتل پارسیان کرمانشاه در مرکز شهر واقع‌شده است به همین دلیل دسترسی آسانی به مراکز اداری، تجاری و جاذبه‌های دیدنی شهر فراهم می‌کند.

هتل پارسیان شهرکرد

هتل پارسیان شهرکرد در سال 1374 با 53 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. واحدهای اقامتی این هتل با فضای شیک و تمیز در طبقات اول تا سوم پراکنده‌شده‌اند. هتل پارسیان شهرکرد در سال‌های اخیر جهت نوسازی امکانات هتل، مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

هتل 4 ستاره پارسیان شهرکرد، با ارائه امکانات پیشرفته روز دنیا، رضایت‌بخش مسافران است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی راحت به سایر اماکن شهر اشاره کرد.

هتل پارسیان یاسوج

به‌جرئت می‌توان گفت، هتل پارسیان یاسوج یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. که بر فرار تپه‌‌های شهر واقع‌شده است. جالب است بدانید در اطراف هتل کوهستان پوشیده از درختان بلوط، انگور و سیب است از همین رو اتاق‌های هتل، از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی بهره‌مند هستند.

واحدهای اقامتی لوکس هتل پارسیان یاسوج از خدمات و امکانات خوبی برخوردار هستند ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، اینترنت، فضای سبز و... اشاره کرد.

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر در دهه 50 با دو ساختمان شرقی و غربی به بهره‌برداری رسید. این هتل در سال‌های فعالیتش، چندین بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

این هتل 5 ستاره بین دریای خزر و کوه‌های سرسبز واقع‌شده است و همین موقعیت جذاب و دل‌نشین، گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین مسافرانی که در هتل پارسیان آزادی چالوس اقامت دارند با توجه به امکانات عالی هتل، کمبود چیزی را احساس نمی‌کنند.

هتل پارسیان آزادی آبادان

هتل پارسیان آزادی آبادان در سال 1347 با نام هتل پرشین فعالیت خود را آغاز نمود. در زمان جنگ تحمیلی خسارت‌هایی به این هتل وارد شد، اما با بازسازی مجدد به میزبانی از مسافران مشغول شد. پس از آخرین بازسازی هتل در سال 1382، این هتل توانست با عنوان هتل 4 ستاره فعالیت کند.

هتل پارسیان آزادی در حدفاصل آبادان و خرمشهر واقع‌شده است و مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند دسترسی آسانی به این دو شهر داشته باشند.

هتل سنتی پارسیان کپری قلعه گنج کرمان

هتل سنتی پارسیان کپری قلعه گنج کرمان

یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین هتل های پارسیان، هتل‌ سنتی کپری کرمان است. این هتل به شکل خانه‌های روستایی کپری طراحی‌شده که شامل 5 راهرو است هر راهرو 6 کپر یا اتاق را در خود جای‌داده است.

هتل سنتی کپری در کویر و شنزارهای منطقه قلعه گنج کرمان قرارگرفته است. شکل سنتی و متفاوت این اقامتگاه مناسب افرادی می‌باشد که به دنبال تجربه جدید هستند.

این اقامتگاه سنتی از امکانات پیشرفته و مدرن برخوردار است ازجمله مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران سنتی، موزه، اینترنت، پارکینگ، صندوق امانات و... اشاره کرد.

کلام آخر

مجموعه هتل های پارسیان از استانداردترین هتل‌های سطح کشور محسوب می‌شوند. ازآنجایی‌که شعبه‌های این هتل در اکثر نقاط کشور فعال هستند، فرقی ندارد مقصدتان کجاست، شما می‌توانید در هر شهر لذت اقامت در بهترین هتل‌ها را تجربه کنید. پس چنانچه به دنبال اقامتگاهی باکیفیت هستید، هتل های پارسیان، آماده میزبانی از شما هستند.   

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر