کد خبر: 174883
A

استخدام کارشناس خودرو کارکیتا

استخدام کارشناس خودرو امروزه به مراتب رو به افزایش است، چرا که به دلیل فروش بالای خودروهای دست دوم و نرخ بالای تصادف روزانه در کشور، تقاضا برای دریافت خدمات از این حوزه کاری، بسیار بالا رفته است

استخدام کارشناس خودرو کارکیتا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ استخدام کارشناس خودرو امروزه به مراتب رو به افزایش است، چرا که به دلیل فروش بالای خودروهای دست دوم و نرخ بالای تصادف روزانه در کشور، تقاضا برای دریافت خدمات از این حوزه کاری، بسیار بالا رفته است. کارشناس خودرو، در رده شغل های پر درآمد در حوزه ی مشاغل آزاد به حساب می آید اما مانند هر تخصصی، درآمد بالای آن مستلزم کسب علم، دانش و از همه مهم تر تجربه و انگیزه است. در این شغل، کارشناسان با مشاهده و بررسی دقیق تمام جوانب خودرو، چه از لحاظ ظاهری چه فنی ارزش ماشین را میسنجند و با توجه به آن برای تمامی مدل های ماشین، قیمتی معین تعیین میکنند.

در ادامه به وظایف یک کارشناس خودرو خواهیم پرداخت:

  • بررسی رنگ بدنه
  • بررسی قطعات تعویضی
  • بررسی سلامت موتور
  • شناسایی اصالت بدنه
  • شناسایی سلامت فنی خودرو
  • شناسایی سلامت چرخ ها
  • شناسایی لنت، فرمان و ترمز
  • آشناییی با مسائل فنی ماشین

مواردی که ذکر شد مهارت هایی میباشد که باید هر کارشناس خودرویی بر روی آن مسلط باشد، اما سوالی که پیش می آِید این است که، یک کارشناس خودرو در چه مواردی فعالیت میکند و در چه موقعیت هایی باید حضور به عمل آورد؟ در ادامه به دو مورد پرداخته ایم.

  1. خرید و فروش خودروی دست دوم و صفر
  2. تخمین خسارت وارد شده بر خودرو در تصادف

متاسفانه امروزه افراد زیادی خودرو های تصادفی را با عنوان خودرو سالم، در بازار خرید و فروش میکنند که عموم مردم برای تشخیص این امر، باید از کارشناس خودرو استفاده کنند تا بتوانند از وقوع ضرر و زیان مالی پیشگیری کنند.

ما یک تیم پویا و پیشرو در حوزه خدمات خودرو هستیم و به عنوان یک رابط، شرایطی را فراهم کرده ایم تا تمام افراد مستعد، باتجربه و توانمند در این حوزه مشغول به کار شوند.

 

استخدام کارشناسی خودرو  

کارشناسی خودرو شامل چهار مرحله میباشد: کارشناسی بدنه خودرو، کارشناسی رنگ خودرو، کارشناسی فنی خودرو و کارشناسی آپشن‌های خودرو، که در هر کدام  از این شاخه ها، یک سری از مسائل ماشین بررسی میشود. برای مثال در مواردی که ماشین های تصادف شده را برای کارشناسی می آورند، بدنه ی خودرو از جمله مواردی است که باید بررسی شود و گاهی هم با بررسی رنگ ماشین و کار صافکار قبلی میتوان به تصادفی بودن یا نبودن ماشین پی برد. چرا که در برخی موارد صافکار و نقاش قبلی چنان ماهر میباشد که تشخیص ماشین تصادفی را برای عموم سخت خواهد کرد و در این مواقع، حضور کارشناس رنگ خودرو، راهکاری جهت حل ماجراست. در رابطه با مسائل فنی ماشین،  کارشناس فنی خودرو، موارد فنی مورد نظر را بررسی خواهد کرد.

با توجه به تنوعی که در این حوزه وجود دارد و مسائل گسترده ای که برای خودرو پیش می آید، متخصصین این رشته درآمد بالایی خواهند داشت  

در رابطه با هزینه های کارشناسی خودرو، با توجه به تنوع زیاد وظایف و مسئولیت هایی که یک کارشناس خودرو دارد، نمیتوان قیمت دقیقی برای این خدمات را در این مقاله اعلام کرد. اما تضمین خواهیم کرد که اگر تخصص لازم و مربوطه را داشته باشید میتوانید درآمد بالایی را در این شغل کسب کنید که ما به عنوان یک رابطه در این سایت عمل خواهیم کرد و بین شما و مشتری ارتباط برقرار میکنیم که شرایطی ایده آل جهت افزایش درامد از این طریق میباشد اما اگر قصد دریافت خدمات کارشناسی خودرو در محل را از ما دارید از شما دعوت میکنم صفحه تخمین قیمت خودرو را مطالعه بفرمایید.

 

استخدام کارشناس فنی و بدنه خودرو  

با توجه به مشکلات فنی ای که برای خودرو ایجاد میشود لازم است کارشناس مربوطه به مسائل فنی ماشین، اعم از دیاگ، موتور، گیربکس مسلط باشد، که در این حالت با استفاده از دستگاه دیاگ، چگونگی عملکرد قطعات را میسنجند تا بتواند اطلاعاتی نظیر میزان مصرف سوخت، مقدار کیلومتر طی شده و دفعات باز و بسته شدن کیسه هوا را کسب کنند.

امروزه با توجه به افزایش خرید و فروش ماشین های دست دوم نیاز به کارشناس فنی بدنه خودرو افزایش پیدا کرده و در پی آن، آمار استخدامی های کارشناس فنی ماشین هم روز به روز زیاد تر میشود. ما یک فرصت منحصر به فرد، برای جذب یک کارشناس فنی و بدنه با تجربه و توانمند در این حوزه ارائه می‌دهیم.  با توجه به اهمیت خدمات تخصصی خودرو و نیاز به افراد متخصص، ما به دنبال فردی با تجربه، دقیق، و علاقه‌مند به بهبود کیفیت خدمات خودرو، هستیم.

وظایف کارشناس فنی خودرو  

  1. بررسی گیربکس و موتور خودرو
  2. بررسی عملکرد درب‌های خودرو
  3. بررسی بخش ظاهری محفظه موتور
  4. بررسی ستون‌ها و سقف خودرو
  5. بررسی قطعات تعویضی خودرو
  6. بررسی فرمان و سیستم‌های صوتی
  7. بررسی قسمت گلگیر و سپر ماشین
  8. بررسی عملکرد دنده و صفحه کلاج
  9. بررسی سلامت چراغ های خودرو

 

اگر قصد همکاری با مجموعه کارکیتا را دارید، شرایط و ویژگی هایی که در ادامه نوشته شده را مطالعه بفرمایید تا در صورت دارا بودن این شرایط، همکاری خود را با شما آغاز کنیم. در صورت مطابقت، میتوانید فرم استخدام کارشناس فنی خودرو را در سایت پر کنید.

شرایط استخدام کارشناس فنی و بدنه خودرو

  1. حداقل سن25سال به بالا
  2. داشتن تخصص درکارشناسی فنی
  3. داشتن تخصص در کارشناسی بدنه
  4. داشتن اطلاعات قیمت خودروهای سواری
  5. داشتن مدرک معتبردر زمینه کارشناسی خودرو
  6. استخدام از تمامی استان ها و سراسر کشور
  7. داشتن ابزار لازم جهت کارشناسی آنلاین خودرو در محل
  8. توجه و اهمیت به جزئیات و ارائه خدمات به موقع
  9. ارتباطات عالی با مشتریان و توانایی ارائه توضیحات فنی

چرا باید به ما بپیوندید؟

کارکیتا در زمینه خدمات و کارشناسی بدنه خودرو، فعالیت میکند و به دنبال جذب یک نیروی فنی، با‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه و با انگیزه در این زمینه میباشد. اگر شما از تجربه، تبحر و مهارت‌های لازم برخوردار هستید و به دنبال یک فرصت رو به رشد در زمینه خدمات خودرو میباشید، از طریق پر کردن فرم زیر با ما در ارتباط باشید و رزومه خود را برای ما ارسال کنید. امیدواریم که با متخصصین با استعداد و متعهد همکاری خود را آغاز کنیم تا به مشتریانمان، خدماتی عالی ارائه دهیم.

فرم استخدام کارشناس خودرو

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر