کد خبر: 177336
A

جشنواره اصناف بانک تجارت تمدید شد

جشنواره ویژه اصناف بانک تجارت با سه فقره کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال و صدها فقره امتیاز تسهیلات میلیاردی تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

جشنواره اصناف بانک تجارت تمدید شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به‌ نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دومین جشنواره بزرگ بانک تجارت با شعار «این تجارت سودمند است» برای مشتریان بخش اصناف تا پایان دی‌ماه با سه جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی به ارزش دویست میلیون ریال و 1378 فقره امتیاز تسهیلات بانکی یک، دو و پنج میلیارد ریالی تمدید شد.

مشتریان بخش اصناف برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو به ارزش سه میلیارد ریال باید ۱۰۰۰ امتیاز و برای ورود به قرعه‌کشی سایر جوایز ارزنده این جشنواره حداقل 300 امتیاز کسب کنند.

***

افتتاح حساب 5 امتیاز، میانگین منابع در بیست میلیون ریال در هرماه به ترتیب در حساب‌های جاری، کوتاه‌مدت و بلند‌مدت 4و3و1 امتیاز، هرچک عهده و واگذاری 2 امتیاز، داشتن پایانه فروشگاهی بانک تجارت با حداقل 25 تراکنش یا 300 میلیون ریال در ماه 5 امتیاز و جمع مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت هر 200 میلیون ریال 1 امتیاز را برای مشتریان در بر خواهد داشت.

واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها که مشتری بانک تجارت به شمار می‌روند، می‌توانند با کسب امتیاز از روش‌های فوق، شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز این جشنواره افزایش دهند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر