کد خبر: 181305
A

چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و پر استفاده است؟

آفتابگیر ماشین چیست؟ اصلاً کاربرد آفتابگیر چه مواردی است؟ بطور کلی باید بگوییم آفتابگیر نوعی وسیله جانبی خودرو محسوب می شود که با کمک آن می توان از شر نور مزاحم خورشید در حین رانندگی یا حتی در مواردی که خودرو شما پارک است راحت شد

چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و پر استفاده است؟

دیده بان ایران؛ آفتابگیر ماشین چیست؟ اصلاً کاربرد آفتابگیر چه مواردی است؟ بطور کلی باید بگوییم آفتابگیر نوعی وسیله جانبی خودرو محسوب می شود که با کمک آن می توان از شر نور مزاحم خورشید در حین رانندگی یا حتی در مواردی که خودرو شما پارک است راحت شد. حال در این میان برخی از شرکت ها و موسسات از کاربردی بودن آفتابگیرها استفاده می کنند. به چه صورت؟ از طریق چاپ لوگو و برندشان بر روی این محصولات. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا شما را با آفتابگیر تبلیغاتی بیشتر آشنا کنیم.

قیمت افتابگیر تبلیغاتی

 

آفتابگیر تبلیغاتی

گفتیم که آفتابگیر ماشین نوعی وسیله محافظت کننده شما در برابر نور خورشید محسوب می شود. این محصولات را می توان در اندازه و ابعاد دلخواه شما به همراه چاپ موردنظرتان تولید کرد. حال اگر دارای کسب و کاری هستید که قصد دارید از راه تبلیغات آن را به سایر افراد معرفی کنید، استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی می تواند راه حل خوبی باشد. چرا؟ چون آفتابگیرها همواره در دیدرس افراد مختلف قرار می گیرند. برخی دیگر از مزیت های استفاده از آفتابگیرهای تبلیغاتی قابلیت سفارشی‌سازی آن‌ ها، امکان حمل و نقل آسان، قابلیت جذب توجه مخاطبان و افزایش شناخت برند اشاره کرد. این روش تبلیغاتی به عنوان یک راه ارزان و موثر برای افزایش نام‌ آشنایی و فروش برای کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

آفتابگیر رودری

 

چرا از افتابگیر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید که می خواهید آن را به نمایش بگذارید. یا برای آن تبلیغات کنید، استفاده از آفتابگیر ماشین که چاپ تبلیغاتی داشته باشد، روشی بسیار پرکاربرد و اثر بخشی است. چون؛

  • این روش نسبت به سایر روش ها ارزان تر است.

  • تقریباً برای همه افراد کاربرد دارد و همیشه افراد از آن استفاده می کنند.

  • چون تبلیغات بصری، تاثیر بسیار گسترده ای در جذب مشتری خواهد گذشت.

  • چون ارائه هدیه تبلیغاتی می تواند مشتریان وفادار و دائمی برای شما به وجود بیاورد.

  • در دیدرس افراد بسیار زیادی قرار می گیرد. چون در محلی قرار می گیرد که در دیدرس است.

  • دارای ابعاد و رنگ های مختلفی می باشد و شما می توانید طبق سلیقه و نیازتان آن ها را سفارش دهید.

  • ماندگاری و دوام این تبلیغات بسیار زیاد است و شما با یکبار هزینه می توانید همواره از آن ها استفاده کنید.

چرا آفتابگیر تبلیغاتی را از مجموعه آفتابگیران تهیه کنیم؟

چون ما در مجموعه آفتابگیران سعی می کنیم تا هر طرح و لوگویی که مد نظر شما باشد را برای تان چاپ کنیم. چاپ های هر محصول بسیار با کیفیت انجام می شود و هیچ ایراد یا نقصی بر روی پارچه پیدا نمی شود. ما در مرکز آفتابگیران سعی کرده ایم تا برای هر محصول کمترین قیمت ها را تعیین کنیم. کم بودن قیمت های ما دلیلی بر کیفیت پایین نمی باشد. بلکه علت این ارزانی، این است که ما تولید کننده هستیم. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا سفارش های شما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود. همچنین تنوع بالا در مجموعه ما به شما این امکان را می دهد تا از بین محصولات مختلف، آن موردی که مورد نیازتان می باشد را تهیه کنید.

قیمت آفتابگیر ماشین

چه کسب و کارهای می توانند از آفتابگیر تبلیغاتی استفاده کنند؟

حال که با مزیت های این روش تبلیغاتی اشنا شدید، حتماً تا الان برای انجام آن ترغیب شده اید. حال برایتان این سوال پیش می آید که آیا استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی و آفتابگیر شیشه جلو ماشین برای کسب و کار من هم مفید است؟ باید بگوییم فرقی نمی کند کسب و کار شما جزو کدام نوع از مشاغل باشد. داشتن یک شغل برای تبلیغات کافی ست. به خصوص اگر نمی خواهید در زمینه تبلیغات هزینه کنید، استفاده از آفتالبگیر تبلیغاتی می تواند برای شما بسیار مفیدواقع شود. به عنوان مثال، یک کافه یا رستوران می‌ تواند آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو را در ماشین ها قرار دهد تا مخاطبان را به وجود خود جذب کند. همچنین، شرکت‌ های بزرگ نیز می‌ توانند از آفتابگیرهای تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

نکاتی قبل از خرید آفتابگیر تبلیغاتی

  • قبل از سفارش این محصولات تبلیغاتی از کیفیت کار مجموعه ای که قرار است به آن سفارش دهید را بررسی کنید. حتماً باید چاپ ها تمیز و بدون نقص صورت بگیرند.

  • اطلاعات دقیقی نظیر ابعاد افتابگیر، جنس، ابعاد، رنگ، طرح و نام برندتان، لوگو و... را در اختیار فروشنده قرار دهید. اطلاعات شما باید همان چیزی باشد که می تواند در ذهن مخاطب اثری دائمی بگذارد.

  • اطمینان حاصل کنید که آفتابگیر تبلیغاتی به راحتی روی خودرو نصب شده و قابل جابجایی است تا بتوانید در مکان‌ های مختلف از آن استفاده کنید.

  • قبل از سفارش آفتابگیر تبلیغاتی، هزینه‌ های مربوط به تولید، طراحی، نصب و نگهداری را به دقت بررسی کنید و با بودجه خود هماهنگ کنید.

  • انتخاب یک طرح جذاب و جذاب برای آفتابگیر تبلیغاتی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که طرح انتخابی با محصول یا خدمات شما هماهنگ است و به چشم مشتریان جذابیت دارد.

  • مطمئن شوید که فنرهای بکار رفته در آفتابگیر، بسیار با کیفیت باشند تا بعد از چند بار استفاده خراب نشود. در اینصورت تمام هزینه های شما به هدر خواهد رفت. چون یک آفتابگیر بدون فنر کاربردی نخواهد داشت.

سخن پایانی

استفاده از آفتابگیرهای تبلیغاتی بر روی ماشین‌ ها به عنوان یک روش تبلیغاتی بصری بسیار موثر و کارآمد است. این نوع تبلیغات، با ارائه پیام‌ های تبلیغاتی و تصاویر جذاب بر روی خودروها، به طور مداوم و پویا در معرض دید مخاطبان قرار می‌ گیرد و توانایی جذب توجه و تبلیغ محصول یا خدمات شما را دارد. این سبک از تبلیغات جزو تبلیغات های بصری قرار دارد، می‌تواند منجر به افزایش فروش محصولات یا خدمات شما شود، زیرا این نوع تبلیغات به طور مداوم در دید مخاطبان حضور دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید تا از آفتابگیر شیشه ماشین به عنوان محصولی برای برندسازی استفاده کنید، می توانید با شماره 09124581067 تماس بگیرید. شما نیاز دارید که قبل از ثبت سفارش نکاتی را بدانید و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهید. ارائه مشاوره از ما و درخواست سفارش از شما. همین حالا تبلیغات برند خودتان را آغاز کنید.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر