کد خبر: 185743
A

شرایط، مراحل و هزینه‌های 2024 مهاجرت کاری به کانادا در اکسپرتاپ

جاب آفر کانادا را می‌توان یکی از بهترین روش‌های دریافت ویزای کار کانادا و مهاجرت به این کشور دانست. در این مطلب از اکسپرتاپ، راهنمای جامعی از هزینه‌های مهاجرت کاری به کانادا را به شما ارائه داده‌ایم تا فرایند مهاجرت شما ساده‌تر شود.

شرایط، مراحل و هزینه‌های 2024 مهاجرت کاری به کانادا در اکسپرتاپ

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهاجرت کاری به کانادا را می‌توان یکی از روش‌های اخذ ویزای کار این کشور دانست که تحت مدیریت سیستم اکسپرس انتری قرار دارد. افراد دارای تخصص و مهارت در یک زمینه خاص، می‌توانند درخواست خود را برای حضور در کانادا اعلام کرده و در صورت موافقت دولت کانادا، اقامت این کشور را کسب کنند. توجه داشته باشید که در مهاجرت کاری، دولت کانادا بر اساس یک معیار خاص و در نظر گرفتن چندین فاکتور، امتیاز خاصی را به هر فرد متقاضی اختصاص می‌دهد. درنهایت، افرادی که امتیاز بالاتری دریافت کرده‌اند، دعوت‌نامه حضور در این کشور را دریافت می‌کند و می‌توانند از طریق مهاجرت کاری راهی کانادا شوند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات مؤسسه اکسپرتاپ، کمترین هزینه مهاجرت کاری به کانادا را تجربه کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط، مراحل و هزینه‌های مهاجرت کاری به کانادا بپردازیم.

مزایا و معایب مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا مزایای بسیار متعددی برای افراد متقاضی به دنبال دارد و می‌تواند به‌صورت کلی، زندگی آن‌ها را دچار تحول کند. بدون تردید، مهم‌ترین مزیت این برنامه مهاجرتی را می‌توان اعطای اقامت دائم از سوی دولت کانادا دانست. موضوعی که به‌عنوان هدف اصلی هر مهاجر شناخته می‌شود و شما می‌توانید با اخذ ویزای مهاجرت کاری کانادا به این هدف دست یابید. توجه داشته باشید که دریافت اقامت دائمی کانادا هیچ ربطی به شغل شما در این کشور ندارد. بدین ترتیب، در صورت ترک کار و یا اشتغال در شغل جدید، اقامت شما باطل نخواهد شد. از دیگر مزایای مهاجرت کاری به کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برخورداری از خدمات اجتماعی رایگان همچون، بیمه پزشکی، تحصیل رایگان فرزندان زیر 18 سال

  2. هزینه‌های پایین و مناسب راه‌اندازی کسب‌وکار

  3. مالیات منطقی و مناسب

  4. برخورداری از رفاه اجتماعی مطلوب در زندگی شخصی

  5. و...

البته، باید توجه داشته باشید که مهاجرت کاری به کانادا، در کنار تمام مزایایی که دارد، از معایب و مشکلاتی نیز برخوردار است. به عنوان مثال، طولانی بودن فرآیند اخذ ویزای مهاجرت کاری و پیچیده بودن کارهای اداری این برنامه مهاجرتی را می‌توان از معایب آن دانست. علاوه بر این مورد، اخذ ویزای کار از طریق مهاجرت کاری، هزینه زیادی را برای افراد متقاضی به همراه دارد. این موضوع می‌تواند یکی از مشکلات اصلی مهاجرت کاری به کانادا باشد. جهت کنترل و مدیریت بهتر این چالش، بهتر است از خدمات و تجربه یک مؤسسه مهاجرتی معتبر بهره ببرید و درگیر هزینه‌های اضافی و سرسام‌آور برای اخذ ویزای کاری کانادا نشوید. اکسپرتاپ می‌تواند در این مسیر همراه خوبی برای شما بوده و هزینه‌های دریافت ویزای کار کانادا را به‌صورت چشمگیری کاهش دهد.

مزایا و معایب مهاجرت کاری به کانادا

شرایط و مراحل اخذ مهاجرت کاری به کانادا

جهت اخذ مهاجرت کاری به کانادا باید دارای شرایط خاصی باشید. این موضوع بدان معنا نیست که تنها افراد خاصی می‌توانند جهت اخذ ویزای کار کانادا اقدام کنند؛ بلکه برخورداری از شرایط تعیین‌شده می‌تواند امتیاز و شانس شما را برای اخذ ویزای کاری افزایش دهد. ازجمله شرایط دریافت این نوع ویزای مهاجرتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرایط سنی؛ شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. در برخی شرایط، یک گروه سنی خاص امتیاز بیشتری در پروسه رسیدگی به پرونده مهاجرت دریافت می‌کنند.

  • سابقه کار؛ بسته به نوع مهاجرت کاری که برای آن اقدام کرده‌اید، باید سابقه کار کافی داشته باشید.

  • مدرک تحصیلی؛ این موضوع به نوع شغل و زمینه فعالیت شما بستگی دارد. مدارک تحصیلی بالاتر امتیاز بیشتری را در روند رسیدگی به پرونده دریافت می‌کنند.

  • تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسه؛ این موضوع با توجه به انواع مختلف مهاجرت کاری می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

  • تمکن مالی؛ برای اخذ ویزای کار و مهاجرت کاری به کانادا باید مدارک لازم جهت اثبات تمکن مالی خود را ارائه دهید.

اخذ مهاجرت کاری به کانادا دارای مراحل مختلفی است. هرکدام از این مراحل روند مخصوص به خود را دارند و باید با توجه به قوانین موجود، این مراحل را طی کنید. توصیه می‌کنیم که برای طی کردن سریع و اصولی این مراحل و اخذ ویزای کاری کانادا، از مشاوره و خدمات یک وکیل مهاجرتی خوب استفاده کنید. مراحل اخذ مهاجرت کاری کانادا را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. مشاوره با کارشناسان مجرب در زمینه مهاجرت به کانادا

  2. تطبیق شرایط خود با روش‌های مهاجرت کاری به کانادا

  3. انتخاب بهترین و سریع‌ترین روش مهاجرتی

  4. برآورد امتیاز و بالا بردن امتیاز جهت اخذ ویزای مهاجرت کاری

  5. آماده‌سازی مدارک لازم جهت ارسال درخواست کار

  6. ارائه درخواست به کارفرمایان کانادایی

  7. دریافت پاسخ نهایی

  8. اقدام جهت اخذ ویزای مهاجرت کاری و پرواز به کانادا

هزینه‌های اخذ مهاجرت کاری به کانادا در اکسپرتاپ

هزینه‌های اخذ مهاجرت کاری به کانادا می‌تواند بر اساس شرایط شما بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، دولت این کشور برای بررسی پرونده اکسپرس انتری هر فرد متقاضی، 850 دلار دریافت می‌کند. درصورتی‌که همسر و فرزند نیز داشته باشید، باید برای بررسی پرونده آ‌ها نیز این هزینه را جداگانه پرداخت کنید. البته، هزینه بررسی پرونده اکسپرس انتری فرزند در حدود 230 دلار است. از دیگر هزینه‌های مربوط به اخذ مهاجرت کاری کانادا می‌توان به هزینه‌های انگشت‌نگاری، حق صدور اقامت دائم و... اشاره کرد. هدف کارشناسان اکسپرتاپ بر این است که شما با کمترین هزینه ممکن، ویزای مهاجرت کاری خود را دریافت کنید.

هزینه‌های اخذ مهاجرت کاری به کانادا در اکسپرتاپ

اکسپرتاپ؛ مشاور شما در مسیر اخذ مهاجرت کاری کانادا

همان‌طور که اشاره کردیم، اخذ مهاجرت کاری کانادا مراحل و هزینه‌های مختلفی دارد و برای دریافت اقامت کانادا از این طریق، باید مشمول شرایط خاصی باشید. توصیه می‌کنیم برای آسان‌سازی مسیر ایجاد پرونده مهاجرتی و اخذ ویزای مهاجرت کاری کانادا، از خدمات یک مؤسسه معتبر در این حوزه بهره ببرید. بدین ترتیب، می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه‌تری و با هزینه‌های نسبتاً کمتری پرونده مهاجرتی خود را به نتیجه برسانید. همچنین، در این صورت امکان شکست پرونده مهاجرتی شما نیز بسیار کاهش خواهد یافت.

اکسپرتاپ یکی از بهترین مؤسسه‌های فعال در حوزه مهاجرت به کانادا است که انواع خدمات و برنامه‌های مهاجرتی به این کشور را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با کارشناسان خبره و کار بلد این مجموعه ارتباط گرفته و پروسه مهاجرتی خود را با قدرت شروع کنید. توصیه می‌کنیم به وب‌سایت این مؤسسه، به نشانی اینترنتی https://expertup.info/، مراجعه کنید و اطلاعات مربوط به خدمات اخذ مهاجرت کاری را مطالعه کنید. همچنین، می‌توانید با شماره تماس 09021109021 نیز تماس حاصل نمایید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر