کد خبر: 106151
A
دیده بان ایران:

هدف حمله شب گذشته از خاک سوریه، نیروگاه اتمی دیمونا بود؟/ جبهه مقاومت به دستور روزنامه کیهان عمل می کند؟

سعدالله زارعی نویسنده روزنامه کیهان روز سه شنبه در سرمقاله این روزنامه و با اشاره به حادثه خرابکاری نطنز نوشته بود: "براساس فرمول «چشم در برابر چشم» و «تهدید متقابل و هم‌طراز»، در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات «دیمونا»ی اسرائیل به اجرا بگذارد چرا که واکنش در هیچ سطح دیگری هم‌طراز و بازدارنده نخواهد بود. واکنش ایران باید اولاً داخل رژیم اسرائیل و ثانیاً تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد."

هدف حمله شب گذشته از خاک سوریه، نیروگاه اتمی دیمونا بود؟/ جبهه مقاومت به دستور روزنامه کیهان عمل می کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ شب گذشته و به دنبال انتشار خبر به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب اسرائیل و نزدیک منطقه‌ای که نیروگاه هسته‌ای دیمونا قرار دارد، ارتش اسرائیل اعلام کرد که از سوریه مورد حمله موشکی قرار گرفته است. 

ارتش اسرائیل اعلام کرد که به دنبال شلیک یک موشک زمین به هوا از سوریه به یک جنگنده اسرائیلی، آژیر هشدار حمله راکتی در منطقه‌ای نقب در نزدیکی نیروگاه اتمی دیمونا به صدا در آمد.

ارتش اسرائیل اضافه کرد که در جریان حمله جنگنده‌های اسرائیلی به بلندی‌های جولان در بامداد پنجشنبه دوم اردیبهشت پدافند هوایی سوریه اقدام به شلیک موشک زمین به هوا کرده است.

طبق این گزارش ارتش اسرائیل محل شلیک این موشک در خاک سوریه را مورد حمله قرار داده است.

اما با وجود اینکه هیدای زیلبرمن، سخنگوی ارتش اسرائیل، اعلام کرده است که این حادثه حمله عمدی به خاک اسرائیل نبوده کانال تلگرامی صابرین نیوز که اخبار جبهه مقاونت را پوشش می دهد مدعی شده که "با توجه به اینکه موشک های دقیق زمین به زمین به کار گرفته نشده است میتوان نتیجه گرفت فقط تستی از واکنش سامانه های پدافندی و آنالیز لایه های مختلف پدافندی رژیم صهیونیستی بود.

این رسانه همچنین هشدار داده است که "با تحلیل نتایج جدید به دست آمده توسط متخصصین این امر...در آینده شاهد آبکش شدن رژیم صهیونیستی خواهیم بود."

به گزارش دیده بان ایران؛ سعدالله زارعی نویسنده روزنامه کیهان روز سه شنبه در سرمقاله این روزنامه و با اشاره به حادثه خرابکاری نطنز نوشته بود: "براساس فرمول «چشم در برابر چشم» و «تهدید متقابل و هم‌طراز»، در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات «دیمونا»ی اسرائیل به اجرا بگذارد چرا که واکنش در هیچ سطح دیگری هم‌طراز و بازدارنده نخواهد بود. واکنش ایران باید اولاً داخل رژیم اسرائیل و ثانیاً تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد."

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر