کد خبر: 114844
A

وزیر خارجه دولت ترامپ: نیروی هوایی آمریکا باید طالبان را قلع و قمع کند/ بایدن یک شکست خورده است

«مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: ارتش آمریکا باید برای بازپس گیری کابل از دست طالبان، از نیروی هوایی خود استفاده کند. پمپئو افزود: اگر هنوز زیر سایه ترامپ وزیر خارجه بودم، طالبان می فهمیدند؛ باید هزینه های واقعی بپردازند.

وزیر خارجه دولت ترامپ: نیروی هوایی آمریکا باید طالبان را قلع و قمع  کند/ بایدن یک شکست خورده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آرتی نوشت؛ «مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: ارتش آمریکا باید برای بازپس گیری کابل از دست طالبان، از نیروی هوایی خود استفاده کند.

پمپئو در گفتگو اظهار داشت: امیدوارم که که دولت جو بایدن از نیروی هوایی استفاده کند.آنها باید طالبان را که کابل را محاصره کرده اند، قلع و قمع کنند.

وی افزود: باید این کار را با کمک نیروهای هوایی آمریکا انجام دهیم و بر آنها فشار بیاوریم و به آنها ضربه بزنیم. نباید برای نجات جان آمریکایی ها به آنها متوسل شویم.

وزیر خارجه سابق آمریکا ادامه داد: هر رئیس جمهور با چالش هایی روبروست اما این رئیس جمهور با چالشی در افغانستان روبروست و شکست خورده است. او به طور کامل در امر محافظت از مردم آمریکا در قبال این چالش ناکام مانده است.

پمپئو افزود: اگر هنوز زیر سایه ترامپ وزیر خارجه بودم، طالبان می فهمیدند که اگر توطئه هایی علیه آمریکا صورت گیرد باید هزینه های واقعی بپردازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر