کد خبر: 119639
A

کنایه جدید مقتدی صدر به ایران : کشورهای همسایه حق دخالت در امور عراق را ندارند

مقتدی صدر در سخنانی کنایه آمیز که ظاهراً مخاطب آن دولت ایران است گفت: "من از همه کشورهایی که مداخله آشکار دارند می‌خواهم فورا دست از این کار بکشند و همچنین از گفت‌وگو با آنها خودداری کردم. جناح‌ها نباید به آن‌ها متوسل شوند و آنها را در امور داخلی خود دخیل کنند. ما عراقی هستیم و مشکلاتمان را منحصراً در بین خودمان حل کنند".

کنایه جدید مقتدی صدر به ایران : کشورهای همسایه حق دخالت در امور عراق را ندارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  مقتدی صدر، رهبر جنبش صدر عراق، کشورهای «همسایه» را به دخالت در امور عراق متهم کرد و در عین حال گفت که از مذاکره با آنها خودداری کرده است.

وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: اخبار تایید شده ای مبنی بر مداخله منطقه ای در انتخابات عراق و فشار بر جناح ها و جناح های سیاسی به خاطر منافع خارجی دریافت می کنیم که آسیب زیادی به عراق و مردم آن وارد می کند.

صدر در سخنانی کنایه آمیز که ظاهراً مخاطب آن دولت ایران است گفت: "من از همه کشورهایی که مداخله آشکار دارند می‌خواهم فورا دست از این کار بکشند و همچنین از گفت‌وگو با آنها خودداری کردم. جناح‌ها نباید به آن‌ها متوسل شوند و آنها را در امور داخلی خود دخیل کنند. ما عراقی هستیم و مشکلاتمان را منحصراً در بین خودمان حل کنند".

صدر در پایان گفت که این مداخله و ورود به امور داخلی عراق اهانت به عراق، مردم، استقلال، حیثیت و حاکمیت آن است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر