کد خبر: 121515
A

فرمانده سنتکام: نیرو‌های ما برای استفاده از گزینه نظامی در صورت شکست مذاکرات با ایران، آمادگی دارند

ژنرال کنت مکنزی فرمانده نیرو‌های آمریکایی در منطقه(سنتکام) : «چنانچه دستور برخورد با ایران را دریافت کنیم، برنامه‌های متعددی داریم.» او ادعا کرد که ایران طی مدت اخیر بسیار به دستیابی بر سلاح هسته‌ای نزدیک شده است.

فرمانده سنتکام:  نیرو‌های ما برای استفاده از گزینه نظامی در صورت شکست مذاکرات با ایران، آمادگی دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از الجزیره، ژنرال «کنت مک‌کنزی»، فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام در مصاحبه‌ای با مجله «تایم» به توانمندی‌های ایران و دقت بالای آن در اصابت به اهداف تعیین شده اذعان کرد.

کنت مک‌کنزی ادعا کرد که نیرو‌های تحت امر او، برای استفاده از گزینه نظامی در صورت شکست مذاکرات با ایران، آمادگی دارند.

فرمانده نیرو‌های آمریکایی در منطقه در ادامه اظهارات مقامات آمریکایی مدعی شد: «چنانچه دستور برخورد با ایران را دریافت کنیم، برنامه‌های متعددی داریم.» او ادعا کرد که جمهور‌ی اسلامی ایران طی مدت اخیر بسیار به دستیابی بر سلاح هسته‌ای نزدیک شده است.

مک‌کنزی در همین حین اذعان کرد: «ایران ثابت کرده است که موشک‌هایش می‌توانند با دقت بالا به اهداف مورد نظر اصابت کنند.» فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در پایان اضافه کرد: «ایران در ۵ سال گذشته سکو‌های پرتاب موشک بالستیک با قابلیت بسیار بالا ایجاد کرده است.

پیش از این نیز، «رابرت مالی» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران با طرح ادعاهایی علیه ایران گفته بود که اگر ایران به بمب هسته‌ای نزدیک شود، آمریکا دست بسته نخواهد نشست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر