کد خبر: 122919
A

جبهه مقاومت: در هشت روز گذشته در عملیات‌های چریکی در شانزده ولایت، ۶۱ عضو طالبان کشته شدند

صبغت الله احمدی عضو جبهه مقاومت در توییترش نوشت: در هشت روز گذشته در عملیات های موفقانه‌ی چریکی بر جنگجویان مزدور رژیم طالبان (خوارج) در ولایت های، بغلان، پنجشیر، کابل، کاپیسا، سمنگان، تخار، پروان، بادغیس، لغمان، بلخ، فاریاب، غزنی، غور، هرات، ننگرهار و کنر شصت و یک تن از تفنگ داران ظالم این گروه کشته و چهل و دو تن دیگرشان زخمی و از دَور فعالیت های خرابکارانه خارج شدند.

جبهه مقاومت: در هشت روز گذشته در عملیات‌های چریکی در شانزده ولایت، ۶۱ عضو طالبان کشته شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبغت الله احمدی سخنگوی جبهه مقاومت به تشریح وضعیت نبرد با طالبان پرداخت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ صبغت الله احمدی عضو جبهه مقاومت در توییترش نوشت:  در هشت روز گذشته در عملیات های موفقانه‌ی چریکی بر جنگجویان مزدور رژیم طالبان (خوارج) در ولایت های، بغلان، پنجشیر، کابل، کاپیسا، سمنگان، تخار، پروان، بادغیس، لغمان، بلخ، فاریاب، غزنی، غور، هرات، ننگرهار و کنر شصت و یک تن از تفنگ داران ظالم این گروه کشته و چهل و دو تن دیگرشان زخمی و از دَور فعالیت های خرابکارانه خارج شدند.

بیشترین تلفات در ولایت های کابل، کاپیسا، بغلان و پنجشیر به دشمن وارد شده است؛ رزمندگان جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان این عملیات ها را با مهارت بسیار ویژه سازماندهی کردند که به هیچ یک از شهروندان عزیزمان آسیبی حتی جزئی وارد نشده است. در این عملیات ها دو برادر از رزمندگان عزیز و شجاع ما شهید و سه تن از این آزاده‌گان زخم برداشتند. در این مدت رژیم طالبان  دست به بازداشت گسترده‌ی مردم عادی زده و مرتکب جنایات ضد بشری شده است. ما تا آزادی کامل کشور و مردم با عزت مان استوار ایستاده ایم. صبح پیروزی نزدیک است/سایت دیده بان ایران 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر