کد خبر: 127643
A

خبرگزاری اوکراین: نیروهای روسیه کنترل شهر «بردیانسک» را به دست گرفتند/وزارت دفاع روسیه کنترل شهرهای بردیانسک و انرگودار را به دست گرفت

طبق گزارش‌ خبرگزاری اوکراین، روسیه کنترل تمام ساختمان‌های اداری در شهر بردیانسک واقع در جنوب‌شرق اوکراین را به دست گرفته است. وزارت دفاع روسیه هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور کنترل شهرهای «بردیانسک» و «انرگودار» را به دست گرفتند.

خبرگزاری اوکراین: نیروهای روسیه کنترل شهر «بردیانسک» را به دست گرفتند/وزارت دفاع روسیه  کنترل شهرهای بردیانسک و انرگودار را به دست گرفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ طبق گزارش‌ خبرگزاری اوکراین، روسیه کنترل تمام ساختمان‌های اداری در شهر بردیانسک واقع در جنوب‌شرق اوکراین را به دست گرفته و شهردار آن اعلام کرد تجهیزات نظامی سنگین و نیروهای روس در عرض چند ساعت در سراسر شهر پیشروی کردند.

وزارت دفاع روسیه هم  با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور کنترل شهرهای «بردیانسک» و «انرگودار» را به دست گرفتند.

بر اساس گزارش سایت دیده بان ایران، در ادامه بیانیه ارتش روسیه آمده است: ارتش روسیه منطقه اطراف نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را به طور کامل تحت محافظت و کنترل دارد. رژیم کی‌یف از مردم شهر به عنوان سپر انسانی برای ملی گراهایی که تجهیزات نظامی در مناطق مسکونی پایتخت مستقر کرده‌اند، استفاده می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر