کد خبر: 129137
A

کاخ سفید: آمریکا و ناتو درحال برنامه ریزی اضطراری برای حمله احتمالی روسیه هستند

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که آمریکا و ناتو درحال برنامه ریزی اضطراری برای حمله احتمالی روسیه هستند. مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی در مصاحبه با خبرنگاران در هواپیمای "ایرفورس وان" تایید کرد که کاخ سفید یک تیم با عنوان"تیم ببر" متشکل از کارشناسان برای انجام برنامه ریزی اضطراری در صورت حمله شیمیایی روسیه، ایجاد کرده است.

کاخ سفید: آمریکا و ناتو درحال برنامه ریزی اضطراری برای حمله احتمالی روسیه هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که آمریکا و ناتو درحال برنامه ریزی اضطراری برای حمله احتمالی روسیه هستند.

مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی در مصاحبه با خبرنگاران در هواپیمای "ایرفورس وان" تایید کرد که کاخ سفید یک تیم با عنوان"تیم ببر" متشکل از کارشناسان برای انجام برنامه ریزی اضطراری در صورت حمله شیمیایی روسیه، ایجاد کرده است.

سالیوان درحالی که به همراه جو بایدن رییس جمهوری آمریکا امروز به لهستان سفر کرده است در خصوص تحریم های روسیه گفت که آمریکا معتقد است هنوز برای تحمیل هزینه های غیر نظامی بیشتر علیه روسیه ظرفیت دارد.

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: ما معتقدیم که هنوز ظرفیت تحمیل هزینه های اضافی غیر نظامی بر روسیه را داریم. البته اقدامات بیشتری برای شدیدتر کردن تحریم ها وجود دارد و ما دائماً آنها را بررسی خواهیم کرد.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته اعلام کرد که اگر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در اوکراین سلاح شیمیایی با تخریب بالا استفاده کند، آمریکا به این اقدام پاسخ خواهد داد اما این پاسخ به وضعیت بستگی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر