کد خبر: 129917
A

عمران خان عزل شد

تنش‌های سیاسی در پاکستان که بعد از دیدار «عمران خان» نخست‌وزیر این کشور با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه آغاز شد، شامگاه شنبه به اوج خود رسید. پارلمان پاکستان شامگاه شنبه جلسه‌ای برای بررسی تداوم حضور عمران خان در سمت نخست‌وزیر این کشور برگزار کرد. شبکه «الجزیره» در این‌باره گزارش داد: «با آغاز جلسه رأی عدم اعتماد به عمران خان، رئیس پارلمان پاکستان از سمت خود استعفا داد». نهایتاً در بامداد یکشنبه، نمایندگان پارلمان پاکستان با ۱۷۴ رأی به عمران خان رأی عدم اعتماد داده و او را از این سمت عزل کردند.

عمران خان عزل شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تنش‌های سیاسی در پاکستان که بعد از دیدار «عمران خان» نخست‌وزیر این کشور با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه آغاز شد، شامگاه شنبه به اوج خود رسید.

پارلمان پاکستان شامگاه شنبه جلسه‌ای برای بررسی تداوم حضور عمران خان در سمت نخست‌وزیر این کشور برگزار کرد.

شبکه «الجزیره» در این‌باره گزارش داد: «با آغاز جلسه رأی عدم اعتماد به عمران خان، رئیس پارلمان پاکستان از سمت خود استعفا داد».

نهایتاً در بامداد یکشنبه، نمایندگان پارلمان پاکستان با ۱۷۴ رأی به عمران خان رأی عدم اعتماد داده و او را از این سمت عزل کردند.

الجزیره در ادامه نوشت، «خالد جاوید خان» دادستان کل پاکستان نیز بعد از رأی عدم اعتماد پارلمان به عمران‌خان، از سمت خود استعفا داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر