کد خبر: 148300
A

الهام علی اف حمله به سفارت آذربایجان در تهران را تروریستی خواند+عکس

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان با انتشار بیانیه ای ضمن «تروریستی» خواندن حادثه خواستار تحقیق درباره «این اقدام ترور تروریستی» شده و گفته: ما خواستار این هستیم که این اقدام تروریستی به زودی بررسی شود و تروریست‌ها به زودی مجازات شوند.

الهام علی اف حمله به سفارت آذربایجان در تهران را تروریستی خواند+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان  با انتشار بیانیه ای ضمن «تروریستی» خواندن حادثه خواستار تحقیق درباره «این اقدام ترور تروریستی» شده و گفته: ما خواستار این هستیم که این اقدام تروریستی به زودی بررسی شود و تروریست‌ها به زودی مجازات شوند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ علی اف گفته « اقدام تروریستی امروز علیه سفارت کشورمان در تهران را به شدت محکوم می‌کنم. عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده و بستگان ستوان ارشد عسگروف اورخان رضوان اوغلو که هنگام حفاظت از سفارت و کارمندان سفارت جان باخت، ابراز می‌کنم. ما خواستار این هستیم که این اقدام تروریستی به زودی بررسی شود و تروریست‌ها به زودی مجازات شوند. حمله تروریستی علیه نمایندگی‌های دیپلماتیک غیرقابل قبول است!»

بیانیه رئیس جمهور آذربایجان نشان می دهد جمهوری آذربایجان از توضیحات ایران درباره شخصی و ناموسی بودن انگیزه مهاجم قانع نشده است./ سایت دیده بان ایران 

photo_2023-01-27_12-51-58

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر