کد خبر: 149706
A
وزیر جنگ اسرائیل:

ایران برای صادر کردن تسلیحات خود، با بیش از ۵۰ کشور در حال مذاکره است

وزیر جنگ اسرائیل طی سخنانی در حاشیه نشست امنیتی مونیخ مدعی شد که ایران برای صادر کردن تسلیحات خود، با بیش از ۵۰ کشور از جمله بلاروس و نزوئلا در حال مذاکره است.

ایران برای صادر کردن تسلیحات خود، با بیش از ۵۰ کشور در حال مذاکره است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران،«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی در حاشیه نشست امنیتی مونیخ مدعی شد که ایران برای صادر کردن تسلیحات خود، با بیش از ۵۰ کشور از جمله بلاروس و نزوئلا در حال مذاکره است.

وی که در نشستی با حضور مقام‌های امارات و بحرین صحبت می‌کرد، گفت که این رایزنی‌ها برای صادرات پهپادهای جنگی و سلاح‌های هدایت‌شونده با قابلیت هدف‌گیری دقیق در حال انجام است. 

گالانت در ادامه مواضع بی‌‌اساس خود با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت: «وقتی درباره ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای صبحت می‌کنیم، تمامی روش‌های ممکن، تکرار می‌کنم تمامی روش‌های ممکن باید روی میز باشد».

این مقام صهیونیست همچنین مدعی شد که به رغم تحریم تسلیحاتی که موشک و فناوری‌های مربوط به آن و همچنین خرید و صادرات سامانه‌های نظامی پیشرفته را شامل می‌شود و تا اکتبر سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، ایران اشاعه تسلیحات پیشرفته را به خارج از منطقه نیز گسترش داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر