کد خبر: 161388
A

حمله اسرائیل به اطراف دمشق ۴ قربانی گرفت

منابع رسمی سوریه بامداد چهارشنبه گزارش دادند که حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق تاکنون چهار قربانی گرفته است. در این حمله ۴ نظامی دیگر سوری نیز زخمی شدند.

حمله اسرائیل به اطراف دمشق ۴ قربانی گرفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منابع رسمی سوریه بامداد چهارشنبه گزارش دادند که حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق تاکنون چهار کشته برجای گذاشته است.

در این حمله ۴ نظامی دیگر سوری نیز زخمی شدند.

یک مقام نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا گفت: حوالی ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وقت محلی دشمن اسرائیلی با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز در اطراف دمشق حمله کرد که پدافند هوایی ارتش با موشک‌های مهاجم مقابله و برحی از آنها را منهدم کرد.

این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود این حمله موجب کشته شدن ۴ نظامی سوری و زخمی شدن ۴ تن دیگر شده و خسارت‌های مادی نیز داشته است.

سانا پیش از این اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های صهیونیستی در اطراف دمشق مقابله و بیشتر آنها را منهدم کرده است.

این خبرگزاری همچنین از شنیدن شدن چندین انفجار در اطراف دمشق خبر داده بود.

تجاوزهای هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر