کد خبر: 169866
A

بازداشت نزدیک به سه هزار فلسطینی در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی

یک نهاد فلسطینی پنجشنبه شب اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه تاکنون و همزمان با بمباران شدید نوار غزه، ۲ هزار و ۷۹۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط اسراییلی ‌ها بازداشت شدند.

بازداشت نزدیک به سه هزار فلسطینی در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، باشگاه اسیر فلسطین و هیأت امور اسرای این کشور اعلام کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی شب گذشته و بامداد امروز پنجشنبه در مجموع یکصد و ۱۰ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

این دو مرکز تاکید کردند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲۷۶۰ فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان اسرائیلی بازداشت شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است و همزمان نیز اقدام به بازداشت جوانان معترض فلسطینی در کرانه باختری می کند.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر