کد خبر: 170175
A

کرملین : از صحبت‌های پاشینیان اطلاعی نداریم

کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، مسکو درباره اظهارات پاشینیان درباره باکو و ایروان و همچنین آمادگی برای جنگ اطلاعی ندارد.

کرملین : از صحبت‌های پاشینیان اطلاعی نداریم

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین همچنین گفت، مذاکراتی رسمی درباره آماده سازی توافق صلح بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان وجود دارد.

روز شنبه نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در نشست مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا در ایروان گفت که ارمنستان با توجه به اینکه باکو، ارمنستان را یکی از استان‌های خود می‌داند و از مفهوم سیاسی «آذربایجان غربی» برای اشاره به خاک ارمنستان استفاده می‌کند، خطر تشدید تنش جدید را می‌بیند.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره اینکه کرملین از اظهارات پاشینیان چه برداشتی دارد، گفت: متاسفانه، نمی‌توانم چیزی بگویم چون به این اظهارات در سطح دولت جمهوری آذربایجان آشنا نیستم. ما اظهارات کاملا متفاوتی از سوی رئیس جمهوری آذربایجان شنیده‌ایم که فقط از تکمیل یک مرحله از ضرورت عقب نشینی و آمادگی برای حصول پیمان صلح صحبت می‌کند. بنابراین در مورد این قسمت از اظهارات پاشینیان فعلا نمی‌توانم به طور مشخص چیزی بگویم.

سخنگوی کرملین در ادامه گفت: تلاش‌هایی برای برقراری تماس بین آمریکا و روسیه به منظور حل بحران در اوکراین در نشست اپک که در سانفرانسیسکو برگزار شد، صورت نگرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر