کد خبر: 170721
A

یک مقام آمریکایی از توقیف نفتکش مرتبط با اسرائیل خبر داد

یک مقام دفاعی ایالات متحده آمریکا خبر داد که امروز (یکشنبه) یک نفتکش مرتبط با یک سرمایه دار اسرائیلی موسوم به «سنترال پارک» توسط افراد مسلح ناشناسی در خلیج عدن توقیف شده است. بر اساس اطلاعات LSEG، سنترال پارک یک نفتکش کوچک ۲۰ هزار تنی، تحت مالکیت و مدیریت شرکت کشتی‌رانی زودیاک «Zodiac Maritime Ltd» است که متعلق به رژیم صهیونیستی بوده و مقر آن در لندن است.

یک مقام آمریکایی از توقیف نفتکش مرتبط با اسرائیل خبر داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک مقام دفاعی ایالات متحده آمریکا خبر داد که امروز (یکشنبه) یک نفتکش مرتبط با رژیم صهیونیستی موسوم به «سنترال پارک» توسط افراد مسلح ناشناسی در خلیج عدن توقیف شده است.

از خبرگزاری رویترز، این مقام آمریکایی که نام او عنوان نشده است، افزود: نیروهای ایالات متحده در مجاورت [این منطقه] هستند و از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارند.

بر اساس اطلاعات LSEG، سنترال پارک یک نفتکش کوچک ۲۰ هزار تنی، تحت مالکیت و مدیریت شرکت کشتی‌رانی زودیاک «Zodiac Maritime Ltd» است که متعلق به رژیم صهیونیستی بوده و مقر آن در لندن است.

بر اساس این گزارش، تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حادثه را برعهده نگرفته است و همچنین هیچ اظهارنظری فوری از سوی مقامات حوثی (انصارالله) یمن ارائه نشده است.

با این حال، نیروهای دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

انصارالله پیش‌تر نیز اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر