کد خبر: 174093
A

همسر رئیس‌جمهور: وظیفه رسانه رساندن صدای جهاد زنان فلسطینی به گوش جهانیان است

نشست خبری جمیله علم الهدی با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای لبنان در محل سفارت ایران در بیروت برگزار شد.

همسر رئیس‌جمهور: وظیفه رسانه رساندن صدای جهاد زنان فلسطینی به گوش جهانیان است

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛در این نشست خبری که عصر روز  جمعه ۸ دی ماه و در پایان برنامه یک روزه سفر خانم علم الهدی در سفارت کشورمان در بیروت  برگزار شد، همسر رئیس جمهور کشورمان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت مسیح و میلاد حضرت زهرا(س) و تسلیت به جامعه رسانه ای لبنان که اخیرا یکی از همکاران خود را در جریان پوشش نبردهای مقاومت از دست دادند، گفت: جریان فمنیست، جریان فردگرا و سودجویی را دنبال می‌کند. طی ۲۰۰ سال گذشته که جریان فمنیست در جهان فعالیت دارد، نتوانسته حقوق زنان را به تحقق برساند.
استاد دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، علاوه بر این که مادران و زنان به شهادت می رسند، در این حوادث موضوع خانواده و نابودی آن نیز مطرح است. در این میدان زنان برای دفاع از حق و دین در تلاش هستند.
علم الهدی ضمن اشاره به جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری در گام جدید انقلاب اسلامی مطرح شده است، خاطر نشان کرد: زنان فلسطینی با جان، فرزند و خانواده خود به جهاد تبیین پرداختند. وظیفه رسانه این است که جهاد زنان فلسطینی را به گوش جهانیان برساند.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مقام شامخ شهدا و زنده بودن شهیدان اشاره کرد و گفت: توفیقاتی که در فلسطین وجود دارد به واسطه برکات شهدای فلسطین است و باید صدای مظلومیت مردم این کشور را به گوش جهانیان رساند.
علم‌الهدی با تاکید بر امپراطوری رسانه‌ای که در آمریکا و جهان وجود دارد، اذعان داشت: ما در جنگ فرهنگی بسیار پیچیده ای به سر می‌بریم. آمریکا به عنوان مخالف سرسخت جبهه مقاومت متوجه اهمیت خانواده شده است و از این رو سعی در نابودی خانواده داشته و دارد.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دو موضوع حفظ خانواده، ایفای نقش مادری و همسری و ایفای نقش اجتماعی تاکید دارند. در مقابل آمریکا و کشورهای غربی همجنس‌گرایی را به صورت علنی و قانونی ترویج می‌دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر