کد خبر: 179904
A

وقوع انفجارهای جدید در دمشق

منابع رسانه‌ای در این باره اعلام کردند که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) انفجار جدید در دمشق رخ داده است.

وقوع انفجارهای جدید در دمشق

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ منابع رسانه‌ای در این باره اعلام کردند که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) انفجار جدید در دمشق رخ داده است.

شبکه اسکای نیوز نیز از فعال شدن سامانه پدافندی ارتش سوریه خبر داده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصمی را در آسمان غرب دمشق رهگیری کردند.

این خبرگزاری همچنین به نقل از خبرنگار خود در دمشق گزارش داد که این انفجارها ناشی از حمله جدید اسرائیل به غرب دمشق بوده و سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه موشک‌های شلیک شده از جنگنده‌های اسرائیل از آسمان بلندی‌های جولان به سمت دمشق را رهگیری کردند.

این درحالی است که تلویزیون سوریه صبح امروز گزارش داد اسرائیل ساختمانی را در محله مسکونی کفرسوسه در دمشق هدف قرار داد. 

براساس گزارش رسانه‌های سوریه اسرائیل با چهار موشک این ساختمان را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن ۲ تن و زخمی شدن چند تن دیگر شد.

منبع نظامی سوریه در این باره گفت: این تجاوز منجر به کشته شدن ۲ غیرنظامی و زخمی شدن یک تن دیگر و وارد شدن خسارات به ساختمان مورد نظر و برخی ساختمان‌های مجاور شد.

منبع نظامی مذکور افزود: حدود ساعت ۹:۴۰ صبح امروز، دشمن اسرائیلی با تعدادی موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی در محله کفرسوسه در دمشق را هدف قرار داد.

پیشتر منابع اعلام کرده بودند صدای چندین انفجار در منطقه کفرسوسه در جنوب دمشق شنیده شد و شاهدان عینی بلند شدن دود از این منطقه را مشاهده کردند.

این شبکه همچنین اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی ارتش سوریه به شکل گسترده‌ای فعال شده و درحال رهگیری اهداف متخاصم در اسمان دمشق هستند.

این درحالی است که شبکه تلویزیونی سوریه صبح امروز اعلام کرد که اسرائیل با چند فروند موشک به منطقه مسکونی کفرسوسه در شهر دمشق حمله کرده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر