کد خبر: 181575
A

ترامپ، بایدن را به مناظره فراخواند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به مناظره دعوت کرد و گفت آماده است در هر زمان با او مقابله کند.

ترامپ، بایدن را به مناظره فراخواند

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛دونالد ترامپ در پلتفرم اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» نوشت: «برای خیر کشورمان مهم است که من و جو بایدن (رئیس‌جمهور فعلی آمریکا) در مورد موضوعاتی که برای آمریکا و مردم آمریکا بسیار حیاتی هستند، بحث کنیم. بنابراین، من خواستار مناظره هستم، در هر زمان، هر کجا، هر مکان!»

او نوشت: «مناظره‌ها می‌تواند توسط کمیته ملی دموکرات‌های فاسد، یا زیرمجموعه آنها، کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری (CPD) اداره شود. من مشتاقانه منتظر دریافت پاسخ هستم. از توجه شما به این موضوع متشکرم!»

به نقل از ایسنا با کنار کشیدن نیکی هیلی از رقابت درون حزبی جمهوری‌خواهان آمریکا، ترامپ به تنها گزینه باقیمانده جمهوری‌خواهان تبدیل شده و پیش‌بینی می‌شود بایدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر با این رهبر سابق کاخ سفید روبرو شود.

بایدن قرار است شامگاه پنج‌شنبه ساعت ۲۱ به وقت آمریکا نطق سالانه در کنگره داشته باشد. ترامپ گفت او یک برنامه زنده بدون سانسور از نطق «وضعیت کشور» جو بایدن «کلاهبردار» اجرا خواهد کرد.

ترامپ گفت: من در پاسخی سریع، تمام اظهارات نادرست او را اصلاح خواهم کرد، به‌ویژه در رابطه با وضعیت مرزی (با مکزیک) و اینکه او اف‌بی‌آی، وزارت دادگستری، دادستانی کل و دادستانی‌ منطقه‌ای را به سلاح تبدیل کرده، اینکه مخالفان سیاسی را تحت پیگرد قرار می‌دهد، به‌ویژه در رابطه با خودم که هیچگاه پیش از این در این کشور انجام نشده است! ما قبلا این کار را با موفقیتی فوق‌العاده انجام دادیم و تمام رکوردها را شکستیم. مهم است که این کشور حقیقت را دریافت کند.

دونالد ترامپ سه‌شنبه در رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان در ۱۵ ایالت، توانست آرای ۱۴ ایالت را به دست آورد و یک ایالت را به نیکی هیلی واگذار کرد و شکست خورد. با این حال، موفقیت او به حدی چشمگیر بود که هیلی از رقابت‌ها به طور کلی کنار کشید.

در همین حال سه منبع مطلع گفتند دونالد ترامپ که فورا به دنبال تزریق پول نقد برای کمک به کمپین ریاست جمهوری خود است، یکشنبه در پام بیچ فلوریدا با ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و چند حامی مالی ثروتمند جمهوری‌خواه دیدار کرد. به گفته آنها، ترامپ و تیمش در تلاش هستند تا کمک‌کنندگان بزرگ دیگری را برای تقویت مالی او پیدا کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا ایلان ماسک قصد دارد بخشی از دارایی خود را برای تقویت ترامپ خرج کند یا خیر. اما پست‌های اخیر او در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او فکر می‌کند ضروری است که بایدن در ماه نوامبر شکست بخورد و افرادی که به طور خصوصی با ماسک صحبت کرده‌اند، تأیید می‌کنند که این در واقع نظر اوست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر