کد خبر: 185037
A

حمله دوباره ارتش اسرائیل به سوریه

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌هایش شبانه به زیرساخت‌های نظامی ارتش سوریه و برخی گروه های مقاومت در شهرک محجه، واقع در شمال درعا در حدود ۳۰ کیلومتری حد فاصل دو کشور حمله کردند. این حمله در واکنش به شلیک چندین راکت به بلندی‌های جولان انجام گرفته است. ارتش رژیم اسرائیل روز چهارشنبه ۲۲ فرودین (۱۰ آوریل) در شبکه اکس (توییتر سابق) همچنین گزارش داد، بر اساس اطلاعات دقیق، گروه حزب‌الله از اهدافی که به آن حمله شده استفاده می‌کرده است

حمله دوباره ارتش اسرائیل به سوریه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌هایش شبانه به زیرساخت‌های نظامی ارتش سوریه و برخی گروه های مقاومت در شهرک محجه، واقع در شمال درعا در حدود ۳۰ کیلومتری حد فاصل دو کشور حمله کردند. این حمله در واکنش به شلیک چندین راکت به بلندی‌های جولان انجام گرفته است.

ارتش رژیم اسرائیل روز چهارشنبه ۲۲ فرودین (۱۰ آوریل) در شبکه اکس (توییتر سابق) همچنین گزارش داد، بر اساس اطلاعات دقیق، گروه حزب‌الله از اهدافی که به آن حمله شده استفاده می‌کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه‌ تاکید کرده است که حزب‌الله اجازه نخواهد داشت در جبهه سوریه جای پای خود را محکم کند. در این بیانیه رهبری سوریه مسئول تمام این گونه فعالیت‌ها در خاک این کشور خوانده شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر