کد خبر: 185231
A

دونالد ترامپ: مهاجران عامل جرم و جنایت هستند

دونالد ترامپ در ادامه مبارزه انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید، دوباره به مهاجران حمله کرد و آنها را عامل بیشتر جرم‌هایی و جنایاتی دانست که در آمریکا رخ می‌دهد. هرچند براساس مطالعات و گزارش‌های رسمی آنها عامل بیشتر جرم و جنایت در ایالات متحده نیستند. پیشتر ترامپ مهاجران را با حیوانات مقایسه کرده بود.

دونالد ترامپ: مهاجران عامل جرم و جنایت هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رویترز نوشت: دونالد ترامپ در ادامه مبارزه انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید، دوباره به مهاجران حمله کرد و آنها را عامل بیشتر جرم‌هایی و جنایاتی دانست که در آمریکا رخ می‌دهد. هرچند براساس مطالعات و گزارش‌های رسمی آنها عامل بیشتر جرم و جنایت در ایالات متحده نیستند. پیشتر ترامپ مهاجران را با حیوانات مقایسه کرده بود. این درحالی است که خود ترامپ تباری آلمانی دارد و همسرش هم اهل اسلوونی است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، جمهوری‌خواه که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی را در انتخابات نوامبر به چالش می‌کشد، به عنوان بخشی از استدلال خود برای کنترل‌های مرزی سخت‌تر، بر جنایاتی که توسط مهاجران به‌طور غیرقانونی در ایالات متحده مرتکب شده‌اند، تمرکز کرده است.

ترامپ می‌گوید: سیاست‌های بایدن بیش از حد سهل‌گیرانه است و جنایاتی را که مهاجران به‌طور غیرقانونی در این کشور مرتکب می‌شوند، «جنایت مهاجرتی بایدن» نامیده است.

ترامپ از اصطلاحات غیرانسانی برای توصیف غیرقانونی مهاجران در ایالات متحده استفاده کرده است و هنگام صحبت در مورد اعمال جنایتکارانه ادعایی، آنها را حیوان خطاب کرده و گفته است که آنها خون کشور ما را مسموم می کنند، عبارتی که انتقادها را به عنوان بیگانه هراسی و تکرار لفاظی های نازی ها برانگیخته است. ترامپ در پاسخ به این انتقادات گفته است که نمی‌دانست آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمان از زبان مشابهی استفاده کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر