کد خبر: 185627
A

ارتش آمریکا: ۸۰ پهپاد و ۶ موشک ایرانی شلیک شده به اسرائیل را منهدم کردیم

فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده، سنتکام اعلام کرد با پشتیبانی ناوشکن‌های فرماندهی ارتش این کشور در اروپا، در جریان حمله شنبه شب جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل ۸۰ پهپاد و ۶ موشک شلیک شده از ایران و یمن را رهگیری و منهدم کرده است.

ارتش آمریکا: ۸۰ پهپاد و ۶ موشک ایرانی شلیک شده به اسرائیل را منهدم کردیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده، سنتکام اعلام کرد با پشتیبانی ناوشکن‌های فرماندهی ارتش این کشور در اروپا، در جریان حمله شنبه شب جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل ۸۰ پهپاد و ۶ موشک شلیک شده از ایران و یمن را رهگیری و منهدم کرده است.

سنتکام در پیامی در شبکه ایکس نوشت که مهمات سرنگون شده ایران همچنین شامل یک موشک بالستیک بر روی پرتابگر آن و هفت پهپاد است که قبل از پرتاب در مناطق تحت کنترل حوثی‌های تحت حمایت ایران در یمن منهدم شده است.

کل پهپادهای ایرانی که به گفته ارتش اسرائیل در این عملیات شرکت داشتند ۱۷۰ فروند بوده و بنابراین می‌توان گفت که تقریبا نیمی از پهپادهای ایرانی را آمریکا سرنگون کرده است.

سنتکام ضمن اعلام آمادگی برای حمایت و دفاع از اسرائیل در برابر «اقدامات خطرناک ایران» در ایکس نوشته است: «ما به همکاری با همه شرکای منطقه‌ای خود برای افزایش امنیت منطقه ادامه خواهیم داد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر