کد خبر: 76625
A

بیانیه سه کشور اروپایی در واکنش به تصمیم جدید هسته ای ایران/ ایران باید از «اقدامات خشونت آمیز پرهیز کند»

آلمان، فرانسه و انگلیس، گروه موسوم به "E3" با انتشار بیانیه ای مشترک به تصمیم جدید برجامی ایران در واکنش نشان دادند گروه موسوم به "E3" شامل آلمان، فرانسه و انگلیس در بیانیه مشترک خود در واکنش به تصمیم جدید برجامی ایران مدعی شدند که ایران باید از «اقدامات خشونت آمیز پرهیز کند» و «رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته‌ای سال 2015 با قدرت‌های جهانی را از سر بگیرد». دیروز ایران اعلام کرد که دیگر هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده و تحقیق و توسعه برای خود قائل نیست.

بیانیه سه کشور اروپایی در واکنش به تصمیم جدید هسته ای ایران/  ایران باید از «اقدامات خشونت آمیز پرهیز کند»
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ آلمان، فرانسه و انگلیس، گروه موسوم به "E3" با انتشار بیانیه ای مشترک به تصمیم جدید برجامی ایران در واکنش نشان دادند

 

گروه موسوم به "E3" شامل آلمان، فرانسه و انگلیس در بیانیه مشترک خود در واکنش به تصمیم جدید برجامی ایران مدعی شدند که ایران باید از «اقدامات خشونت آمیز پرهیز کند» و «رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته‌ای سال 2015 با قدرت‌های جهانی را از سر بگیرد».
دیروز ایران اعلام کرد که دیگر هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده و تحقیق و توسعه برای خود قائل نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر