کد خبر: 81925
A

درج نام ترامپ روی چک‌های یارانه نقدی کرونایی در آمریکا

روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت تصمیم به درج نام ترامپ روی چک‌ها روز سه‌شنبه (دیروز ) از سوی وزارت خزانه‌داری به کارمندان دورکار اداره "خدمات درآمد داخلی" آمریکا (IRS) که نهادی زیر مجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکاست، ابلاغ شده و حالا این کارمندان 2 روز فرصت دارند تغییراتی را در فرمت قابل چاپ چک‌ها بدهند تا این چک‌های پرداختی تا روز پنج شنبه (فردا) به چاپخانه برود. این نخستین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکاست که نام یک رییس جمهوری روی چک‌های پرداختی دولت فدرال درج می‌شود.

درج نام ترامپ روی چک‌های یارانه نقدی کرونایی در آمریکا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت تصمیم به درج نام ترامپ روی چک‌ها روز سه‌شنبه (دیروز ) از سوی وزارت خزانه‌داری به کارمندان دورکار اداره "خدمات درآمد داخلی" آمریکا (IRS) که نهادی زیر مجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکاست، ابلاغ شده و حالا این کارمندان 2 روز فرصت دارند تغییراتی را در فرمت قابل چاپ چک‌ها بدهند تا این چک‌های پرداختی تا روز پنج شنبه (فردا) به چاپخانه برود.

بر اساس اعلام دو مقام آمریکایی به روزنامه واشنگتن پست، درج نام ترامپ روی چک‌ها نیازمند تغییر کدهای یارانه‌ای برنامه‌نویسی فرمت چک‌هاست و ممکن است به تاخیری چند روزه در پرداخت آنها به خانوارهای آمریکایی بینجامد.

قرار است نام "دونالد جی ترامپ" به جای امضای او در قسمت بالای سمت چپ این چک‌های پرداختی درج شود.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر