کد خبر: 98120
A

زیردریایی اسراییلی هم به‌سوی خلیج‌فارس روانه شد

دیروز هم خبر آمد ناو زیردریایی جورجیای آمریکا به خلیج‌فارس رسیده و رئیس ستادفرماندهی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه هم درباره حمله انتقام‌جویانه‌ی احتمالی در سالگرد ترور قاسم سلیمانی، فرمانده شهید و پیشین نیروی قدس سپاه، هشدار داد.

 زیردریایی اسراییلی هم به‌سوی خلیج‌فارس روانه شد

به گزارش دیده بان ایران؛  رسانه‌های اسراییلی مدعی‌‌شده‌اند که یک زیردریایی اسراییل چندروز پیش از کانال سوئز گذشته و به‌سوی خلیج‌فارس می‌آید.

گویا زیردریایی اسراییلی هنگام گذر از کانال سوئز، به سطح آب آمده  دولت مصر هم به این زیردریایی اجازه داده که از این آبراه بگذرد.

آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسراییل، هم مدعی شده: «اخیرا ما تهدیدهای زیادی از سوی ایران علیه اسراییل شنیده‌ایم. اگر ایران و شریکان‌اش هرکاری علیه اسراییل بکنند، خواهند فهمید که این شراکت چه‌قدر برای‌شان گران تمام می‌شود.»

این مقام ارشد اسراییلی، افزوده: «ارتش اسراییل به هر که، از دور یا نزدیک، در کاری علیه اسراییل یا هدف‌های اسراییلی مشارکت داشته باشد، با قدرت حمله می‌کند.»

دیروز هم خبر آمد ناو زیردریایی جورجیای آمریکا به خلیج‌فارس رسیده و رئیس ستادفرماندهی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه هم درباره حمله انتقام‌جویانه‌ی احتمالی در سالگرد ترور قاسم سلیمانی، فرمانده شهید و پیشین نیروی قدس سپاه، هشدار داد./ روزآروز


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر