کد خبر: 121687
A

گفت و گوی تلویزیون دیدبان ایران با رامین پرچمی/ در صدا و سیما ممنوع التصویرم

رامین پرچمی، سال هاست جلوی تلویزیون نرفته، خودش می گوید صدا و سیما و دوستانش در سینما او را سانسور کرده اند. رامین پرچمی بازیگرِ سریال خاطره‌سازِ «در پناه تو»، با تلویزیون دیدبان ایران گفت و گو کرده و در این گفت و گو به سوال هایی مانند دلایل بازداشت، وقایع زندان و ماجرای ممنوع التصویری اش از صدا و سیما و... پرداخته است.

تلویزیون دیدبان:  رامین پرچمی، سال هاست جلوی تلویزیون نرفته، خودش می گوید صدا و سیما و دوستانش در سینما او را سانسور کرده اند. رامین پرچمی بازیگرِ سریال خاطره‌سازِ «در پناه تو»، با تلویزیون دیدبان ایران گفت و گو کرده و در این گفت و گو به سوال هایی مانند دلایل بازداشت، وقایع زندان و ماجرای ممنوع التصویری اش از صدا و سیما و... پرداخته است. 

رامین پرچمی در طول عمر ۴۸ ساله‌اش دو مرتبه طعم زندان را چشیده است؛ یک بار به مدت یک سال در زندان اوین و در پی اتفاقاتی که سال ۸۸ و با دیگر او که بازگشتش از زندان با حضورش در نمایشنامه‌خوانی «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» همزمان شد، می گوید: « این مجموعه علی رغم سال ها دوری توانسته کمک بزرگی به او برای بازگشت به عرصه بازیگری باشد» 

پرچمی با اشاره به آن‌چه آزارش می‌دهد، افزود: «دوستانی بدون آن‌که حضور من در سینما، تئاتر و شبکه نمایش‌خانگی ممنوع باشد، از نزدیک‌شدن به من می‌ترسند و با خود می‌گویند نکند مشکل سیاسی داشته باشد و ما را هم درگیر کند. من از هیچ‌کس انتظار ندارم که پیشنهاد کاری به من بدهد اما حداقل فکر نکنند حضورم برای‌شان دردسرساز می‌شود»

گفت و گو: مهرداد آلادین

volumeVideo: 58.63M | durationVideo: 00:20:38
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر